• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Fam Eklund

Nä, det är inte den Tromsö sängen. Det är en furusäng men i annonsen har dom skrivit fel för det står att det ät en våningsäng fast det är loftsäng och jag har ringt till dom och dom sa att det var en loftsäng.

Hur gör man när "länkar"?

• astri

Man går in på annonsen som man vill att folk ska få se och så markerar man adressen genom att hålla ner vänster musknapp och för över adressen.
    När den är markerad trycker man control+c och sen när man är på Fl, aktiverar man inläggsrutan och klickar control+v
    Skicka upp

• astri

Åhå!
    Nu är min fl-tid över. "semester"
    Vi ses igen på måndag

Ha det bra!

>----- -----<

• Fam Eklund

God dag alla Pitebor

Så nu har vi hämtat loftsängen och senare idag så ska vi motera upp den så Sabine kommer att få sova i den inatt. Få se vad hon kommer att tycka om det.

Just nu så är det lungt här för Max sover och Sabine är ute och leker, Björn meckar bil.

Hoppas att ni kommer att få en trevlig lördag

• missteddy

ASTRI: gick det bra på loppisen i dag ? jag gjorde affärer med erik hoppas han inte blåste dej

• Fam Eklund

Här var det tyst ikväll, vad gör alla Pitebor?

Själv tar jag det lungt just nu men om en stund så ska jag vara social mot Björn, vi firar våran bröllopsdag imorgon

Tänk att det redan var ett års sen vi stogd vid altaret och var jätte nervösa, gud vad tiden går fort egentligen.

Ni får ha en trevlig Söndag imorgon för det kommer jag att ha

Kram på er alla!

• Carre

Hallå!

Vi åkte aldrig till Lycksele, blev sjuk torsdag kväll så på fredag åkte jag till VC, har UVI och jag verkligen trodde att jag skulle dö av smärtan. Har inte kunnat äta sen i fredags, bara spyr och har hög feber
    Imorgon ska jag på VC igen, de ska ta nya blodprov och sen ska de röntga mina njurar nån gång nästa vecka.

Nåja, jag måste gå och lägga mig nu, mår ff ganska dålig Ha det så bra ni!!

• jessilundgren

hej på er, hur har ni det? kan ni fatta?!?!
    Anton e ännu snällare än vad anja var, kan man ha så här tur eller är dte bara lugnet efter stormen. iof så tänker man lite mer på vad man stoppar i sig, förra gången visste man ju inte det.

Provade mina vanliga kläder och dom passade!?!?!?!
    ställde mig på vågen och jag har tappat alla dom 6,8 kg jag gick upp redan!
    Hoppas bara att han inte äter upp mig så man ser ut som en skrämma till vintern.

• Slarva

Hej å hå!
    Vad skönt Jessi att du fått en lung kille! :) Så himla söt han är... rödhårig eller luras bilden?
    Hur är det med dig då? Hunnit vila upp dig något?

Med oss är det bara bra, vi har överlevt helgen i Umeå och Frida har varit snäll som ett lamm hela tiden. Hunden var 10 ggr jobbigare än henne!
    Var på stan igår och letade kläder men självklart så hittar man inget om man tror att man kan ha samma storlek som man hade sist man köpte jeans för ett år sedan. Så jag tröstshoppade en skjorta och ett par linnen istället, sen åt jag en stor glass och handlade kläder till Frida på Polarn & Pyret!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!