• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • astri

Åh, en sån där tv som man blir helknäpp av!!
    Nä, usch!!
    Försäljaren försökte pracka på mig en sån,  men den fick fortsätta att vara parkerad i affären.
    Men jag kan komprimera och utvidga min bild
    Va e de? och va e de bra för? Fundersam

• Gela Böle

Dio jag har röstat fick enbart 7 poäng men så är man ju himla ung och viril också

När vi for från serrejaur stod det en kvinna vid vägen uti myren och plockade hjortron...
    Säg en dag nästa vecka mån, ons, tors jobbar jag eftermiddag har kollat schemat nu Så då passar det för mig
    vi far väl tidigt på morgonen ...
    Måste prata med morfar också så att det säkert har kommit nå hjortron..ringer han nu ett ögonblick

Nu är jag tillbaka hoppas du inte fick vänta för länge he he he

Hjortron plockaren säger så här ( han har varit ut idag och plockat det var inte så mycket... )
    Vi ska höras av senare i veckan....
    morfar ska kolla om det blitt nå mer då

Kommer kanske imorgon om du ska vara hemma

• dio
    Gela Böle skrev 2006-07-17 18:53:26 följande:
    Dio jag har röstat fick enbart 7 poäng men så är man ju himla ung och viril ocksåNär vi for från serrejaur stod det en kvinna vid vägen uti myren och plockade hjortron...Säg en dag nästa vecka mån, ons, tors jobbar jag eftermiddag har kollat schemat nu Så då passar det för migvi far väl tidigt på morgonen ...Måste prata med morfar också så att det säkert har kommit nå hjortron..ringer han nu ett ögonblickNu är jag tillbaka hoppas du inte fick vänta för länge he he heHjortron plockaren säger så här ( han har varit ut idag och plockat det var inte så mycket...)Vi ska höras av senare i veckan....morfar ska kolla om det blitt nå mer dåKommer kanske imorgon om du ska vara hemma
    Haqh jag fick bara två poäng Gammeltacka!

Då blir torsdag bra tror jag ska prata med mamma

Jag är hemma imorgon, bara att komma Hör av dig innan så jag säkerligen är hemma
    Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • dio
    astri skrev 2006-07-17 18:23:23 följande:
    Åh, en sån där tv som man blir helknäpp av!!Nä, usch!!Försäljaren försökte pracka på mig en sån,  men den fick fortsätta att vara parkerad i affären.Men jag kan komprimera och utvidga min bild Va e de? och va e de bra för?
    Iiingen aning
  • dio
    pippiprollan skrev 2006-07-17 18:44:28 följande:
    Nu finns det lite bilder på min 1 åring om det är nån som vill se.
    Jättefina bilder Tuff tårta!

Idag har mott Gossedjur namnsdag Nu vill jag höra ett grattis på namnsdagen till Bruno från alla. Hm undra när han fyller år? Fyllde han 25 samma dag som mig måntro? Iof "föddes" han ju tidigare än så
  • Gela Böle

Opps det blev fel måndag tisdag onsdag jobbar jag eftermiddag torsdag jobbar jag 08,00-17,00...
    Går det bra nån av de andra dagarna?
    Om det inte blitt hjortron då så kanske vi kan fara söndagen samma vecka?

• dio
    Gela Böle skrev 2006-07-17 19:19:36 följande:
    Opps det blev fel måndag tisdag onsdag jobbar jag eftermiddag torsdag jobbar jag 08,00-17,00...Går det bra nån av de andra dagarna?Om det inte blitt hjortron då så kanske vi kan fara söndagen samma vecka?
    Jag ska prata med mamma :D Tisdag kanske går om hon fortfarande har semester från massagen Annars går söndag förträffligt Bestäm du Men det kan ju vara en fördel om det är några hjortron där om jag ska he mig ut i skogen. haha
  • Gela Böle

Söker efter en tvilling vagn billig helst 800kr eller billigare...
    Vet ngn av en?
    Ska helst vara lite bredare, delad, alltså ena sitsen går att ha nere medans den andra helt sittandes, förstår ni hur jag menar?

• Gela Böle

Dio hur gör du när du citerar eller svarar på meddelandena så där?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!