• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • colubrid

Dio:tragiskt att ha en ful granjävel? plast dessutom...du din vuxenpoängsamlare har ju riktig dessutom..
    För att inte tala om alla dina böcker, är inte det vuxet att samla på sig böcker och att fantisera om att ha ett bibliotek.

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • dio
    colubrid skrev 2006-07-17 21:05:58 följande:
    Dio:tragiskt att ha en ful granjävel? plast dessutom...du din vuxenpoängsamlare har ju riktig dessutom..För att inte tala om alla dina böcker, är inte det vuxet att samla på sig böcker och att fantisera om att ha ett bibliotek. Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
    tragiskt att inte julpynta! Det är underbart att ha en ful granjävel ,-) hihihi
    okej då, riktig gran är väl ett vuxenpoäng, så nu har jag tre Kanske fyra om jag ska räkna in att göra egen pepparkaksdeg 5 om böcker är ett tecken på vuxenhet, jag ser det som ett tecken på läslust mohaha
    Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • colubrid

Dio: jaa läslust i all ära, men du har riktiga vuxenböcker haha
    Se däääär du börjar skrala ihop fler poäng hehe sen kan vi ju ta din verktygslåda, är inte den vuxen så säg?
    Jag kan ju säga att egna köttbullar, är inte det ett tecken på händighet och att man äcklas av köpesköttbullar håda som studsbollar och gjorda på diverse avskräde?

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • colubrid

nä nu går jag å ser film

• Gela Böle

Inte ska ni väl prata om julpynt nuuuuuuu heller
    Ni ska sjunga om sommaren...
    och på sommaren är det väl ingen som behöver vara särskilt vuxen..
    jag håller på dio
    Hon är liten fortfarande he he he....
    Trots sina travar med böcker.........

Men det går ju att diskuteras

• dio
    colubrid skrev 2006-07-17 21:10:00 följande:
    Dio: jaa läslust i all ära, men du har riktiga vuxenböcker haha Se däääär du börjar skrala ihop fler poäng hehe sen kan vi ju ta din verktygslåda, är inte den vuxen så säg?Jag kan ju säga att egna köttbullar, är inte det ett tecken på händighet och att man äcklas av köpesköttbullar håda som studsbollar och gjorda på diverse avskräde? Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
    Hehe verktygslådan ger mig 7 poäng
  • dio
    Gela Böle skrev 2006-07-17 21:38:27 följande:
    Inte ska ni väl prata om julpynt nuuuuuuu hellerNi ska sjunga om sommaren...och på sommaren är det väl ingen som behöver vara särskilt vuxen..jag håller på dioHon är liten fortfarande he he he....Trots sina travar med böcker.........Men det går ju att diskuteras
    haha
  • Gela Böle

Röstade på tvåan...
    Nä nu ska jag se på lite tv...på jobbet av alla ställen fatta vad lite vi har att göra här he he he he

• Gela Böle

Röstade på tvåan...
    Nä nu ska jag se på lite tv...på jobbet av alla ställen fatta vad lite vi har att göra här he he he he

Svar på tråden pitebor.... 2!!!