• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • missteddy
    Chicachula skrev 2006-07-21 20:56:35 följande:
    tittar in här innan jag hoppar i säng... hoppas ni alla får en fortsatt trevlig helgsov gott! Behandla andra som du själv vill bli behandlad
    maria kan du gå in på msn
  • Fam Eklund

Hej!

Hoppas att ni har haft en trevlig fredag för det har jag även om jag har haft tvättstugan. Vi fick besök av svägerskan och hennes barn idag så det var trevligt.

Men Max har åkt på feber så han har inte varit så pigg hela dagen och så sov han mellan kl.12:30-17:30, men det är bara bra att han sover så kanske febern går ner han hade nämligen 38,9 när jag tog tempen på han och då var kl.18:30. Han har nog haft den höga febern hela dagen för natten till idag så gnällde han väldigt mycket och vi trodde bara att han gjorde det bara för att det var så varmt men gud vad fel vi hade.

Nä, nu är det dax att gå sova så man får sova nått inatt nu när Max sover för man vet ju inte om han vaknar inatt igen.

Kram på er alla pitebor!

• jessilundgren

hej på er, vad gör ni? sitter å psutar ut framför datorn. har jagat anja isäng typ 400 ggr på två timmar *scukar*
    stackars anton har knappt fått i sig nån mat alls. han böev trött på alla avbrott och somnade ändå utan gnäll, mammas lilla kille.

hur e det med er annars,

carre: sköt dig om du har uvi för du vill inte att det ska utvecklas till njurbäckenet.
    e inne på min tredje kur nu, e måttligt less men nu när bäbisen är ute så får jag äntligen ta dom starka tabletterna så förhoppningsvis blir det bättre nu

• colubrid

hihi joodå, nån konstig pryl äger man väl =) finns att läsa i tråden haha

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • Carre

jessi: Ja, nu har det blivit mycket bättre, fick byta penicillin 1 gång för att den första jag fick funkade inte, men nu mår jag bra Hoppas att det går över för dig med.. det är hemskt att ha UVI!

astri: Jag äger inte några konstiga prylar.. sorry

• astri

colubrid:
    Jag och min benprotes måste verkligen erkänna att din grej lät väldans rolig
    Har du den framme eller gömmer den sig i en kartong?

• astri

Carre:
    INGEN konstig grej alls?
    Ingen tuggummipappers-samling, några gamla löständer eller ett komplett uppslagsverk på ryska.....? Är du riiiiiiktigt säker?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!