• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Gela Böle

Nepp. inget köp...den var -98, -99..och så skulle hon ha 1000kr för den...jag var på barnens hus och pratade med en som jobbar med barnvagns försäljningen hon sa att det inte finns reservdelra till den vagnen samt att jag måste köpa nya hjulen och så var den ganska sliten på några ställen...
    Sen sa hon också att den inte är värld många kronor...hon skulle max ge ngn hundring för den...

Hittade en annan emmaljunga från -02 för 850kr fast det var i jockmokk men med tanke på att jag skulle behöva köpa nya däck till den andra så hade det ändå blitt billigare trots bensin kostnader....

Får avvakta på en annan vagn

• pippiprollan

ok...min emmaljunga som jag sålde var en -99 å den fick jag 2500 för.

det kommer säkert fler...den nya tvillingvagnen dom har på barnens hus kostar äl bara 2000 ny...jätte fin,du kanske såg den.

• Gela Böle

Oj vad mycket du fick för din emmaljunga men den var säkert i mycket bättre skick...

Nej den såg jag inte vad var det för en?

• pippiprollan

en röd å svart tvillingvagn...2000 kr men om det då är utan däck...det är väl tillbehör det numera.

• Gela Böle

Carena jo det är ju ett bra och billigt märke har en vanlig sulky Carena...

Ja du helst under tusenlappen då jag inte kommer att använda den så vääldigt mycket det blir ju mest när Peter är på jobbet och jag vill promenera med barnen på långpromenad...

Men den var jättefin -02 an...

Men jag studerar ju i vanliga fall och pengarna som jag tjänar när jag jobbar tar jag till semester och för att slippa lite av studielånet
    Så inte allt för mycket pengar att spendera

• Gela Böle

Tycker om att det är klätt tyg vid fötterna
    Men du fick ju mycket för den då det är ju ute mycket -02 och -04 och de säljs för mellan 850-4500 vad jag har sett -02 ligger mer i kursen 850-1500 bland tvillingvagnarna...det finns nog också nån som är i priset:1500-3000 kr

Hoppas att jag också får så mycket när vi säljer våran

Svar på tråden pitebor.... 2!!!