pitebor.... 2!!!
Colubrid: mäh! jag fuskar aldrig!! och förresten var inte du och jag i samma lag om jag inte minns fel ha ha ha:)
Colubrid: mäh! jag fuskar aldrig!! och förresten var inte du och jag i samma lag om jag inte minns fel ha ha ha:)
Dio: det hade jag satt mitt sissta korvöre på att få se igen:) kanske ni kan ta ett parti monopol och så kan jag vara åskådare:)
sitter här och sammlar kraft till att börja städa upp här
det där lät fel ha ha sammlar kraft till att städa upp i våran röra:)
nu är det städat och fint härbörjar kännas som ett hem nu och inte en sjukstuga ha ha:) sambon är frisk min mage är på topp:) och willam har ätit yougurt idag:)
*hoppar och skuttar av glädje*
hejsan tjejer! nyss hemkommen från min sambos föräldrar. skönt med frisk luft och det behövde verkligen william också ,han börjar återfå krafterna mer och mer
Jo det är skönt:) syns har varit sjuk han är väldigt blek men färgen börjar komma mer och mer:) apropå tvätt tror inte jag gjort annat än tvättat i veckan då william har spytt ner lite sängkläder:) tur man har maskin i lägenheten:)
astri: ledsen är lite trögvem är det du är arg på?
Colubrid: va bra du vann och var nog bäst för dom runt om dig också ha ha ha *petar på*
känns lungnande att du inte skadade dig i alla fall då kan man sova lungt i natt ha ha
astri: ok va trisst....