pitebor.... 2!!!
astri: vad har du annars gjort idag?
astri: vad har du annars gjort idag?
astri: nej vi tog en dag och hälsade på våra päron. Lugnade deras nerver lite det har varit heta linjen här då william varit sjuk .Mamma min hade varit så orolig för william att natten mot lördag så hade hon inte sovit efter kl 4 på morgon
samtidigt som det inte tjänar nått till att hon ligger och oroar sig men om man säger så det är min mamma i ett nötskal men innan det for vi och handlade på kvantum. och nu tvättar jag
ha ha ovanligt not! men verkar bara bli en tvätt till och det är då allt för väl
astri: jag ser det så heldre dom bryr sig för mycke än inte alls men är ju onödigt hennes sömn ska bli förstörd... vad händer i morgon då? några rafflande planer? jag vet inte vad som händer här ..
astri: ok men alltid nått ha ha på tisdag ska nog jag och en kompis och se Linda Begtzing
det ska bli kul
pippirollan: hmmm ,,,, tror det är badhusparken ha ha det är min kompis som vet det där bäst men vet att det är insläpp kl fem:)
pippirollan: hmmm.... hoppas min kompis vet:) isåfall skriver jag det här
pippirollan. pratade just med min kompis. och hon kommer vara i badhusparken
pippirollan: men du frågade ju om linda bengtzing och hon kommer vara i badhusparken
pipprollan: jag vet precis lika lite som dig! det ska tydligen kosta 80 kr men ska inte säga säkert
pipprollan: ok och jag sa bara att jag vet precis lika lite som dig, men missuppfattade att det var tiden du menade vet som sagt bara att det är insläpp kl fem så då får man väl se då artisterna spelar