• dio

pitebor.... 2!!!

colubrid skrev 2006-07-17 20:33:41 följande:
    Dio: näää men du kunde ju ha plitat dit så mycket mer grejjer, fast du tog väl allt som inte stämde in på dig hahahahaha enbart för att slippa poäng och förneka vuxenskapet Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
    Haha jag kom inte på fler grejer just då! vad för grejer?
    Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • dio

Ooo nej jag glömde Ica-kortet haha men nej det hade inte gett mig fler vuxenpoäng

• dio
    colubrid skrev 2006-07-17 20:41:49 följande:
    hehe men jenny, det finns säkert mer än ica kort som skulle gett dig mer poäng haha Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
    Det finns det säkert Men nu kom jag inte på fler saker när jag gjorde tävlingen Men spåna du så ska vi se om jag kan skrapa ihop fler poäng *fniss*
  • dio

colubrid: Bläääää på dig, bara för att du är en gammelnucka med hus å grejs

Och det är inte alls vuxet att julpynta det är tradition!

• dio
    Chicachula skrev 2006-07-17 20:49:12 följande:
    Dio: ja men det finns ju nån måtta med det fan man snubblar ju över glitter och poller hos dig! skulle inte förvåna mig om du har en uppblåsbar tomte som du gosar med i sängen Behandla andra som du själv vill bli behandlad
    Oh no! Busted!
  • dio
    colubrid skrev 2006-07-17 20:57:47 följande:
    Dio:en tradition man tar vid när man är vuxen nog hahahaha Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
    i sånt fall har jag varit vuxen sen 16 hihihi
  • dio
    colubrid skrev 2006-07-17 21:01:42 följande:
    Dio: precis... i julas var första gången jag julpyntade...två ljusstakar och en ful gran Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
    det är inte ovuxet, det är traaaaaaaaaaaaaaagiskt Jul jul strååålande jul
  • dio
    colubrid skrev 2006-07-17 21:05:58 följande:
    Dio:tragiskt att ha en ful granjävel? plast dessutom...du din vuxenpoängsamlare har ju riktig dessutom..För att inte tala om alla dina böcker, är inte det vuxet att samla på sig böcker och att fantisera om att ha ett bibliotek. Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
    tragiskt att inte julpynta! Det är underbart att ha en ful granjävel ,-) hihihi
    okej då, riktig gran är väl ett vuxenpoäng, så nu har jag tre Kanske fyra om jag ska räkna in att göra egen pepparkaksdeg 5 om böcker är ett tecken på vuxenhet, jag ser det som ett tecken på läslust mohaha
  • dio
    colubrid skrev 2006-07-17 21:10:00 följande:
    Dio: jaa läslust i all ära, men du har riktiga vuxenböcker haha Se däääär du börjar skrala ihop fler poäng hehe sen kan vi ju ta din verktygslåda, är inte den vuxen så säg?Jag kan ju säga att egna köttbullar, är inte det ett tecken på händighet och att man äcklas av köpesköttbullar håda som studsbollar och gjorda på diverse avskräde? Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
    Hehe verktygslådan ger mig 7 poäng
  • dio
    Gela Böle skrev 2006-07-17 21:38:27 följande:
    Inte ska ni väl prata om julpynt nuuuuuuu hellerNi ska sjunga om sommaren...och på sommaren är det väl ingen som behöver vara särskilt vuxen..jag håller på dioHon är liten fortfarande he he he....Trots sina travar med böcker.........Men det går ju att diskuteras
    haha
Svar på tråden pitebor.... 2!!!