pitebor.... 2!!!
Linda: Här får du en länk till en tårtforum
www.nordiccakedecor.com
De flesta skriver på norska eller danska, så jag förstår inte mycket, men det finns massor med bilder för att få lite inspiration
Linda: Här får du en länk till en tårtforum
www.nordiccakedecor.com
De flesta skriver på norska eller danska, så jag förstår inte mycket, men det finns massor med bilder för att få lite inspiration
allvarligt?? shit, det måste vara hur jobbigt som helst..
Nä, nu ska jag til sängen.. Dani sover orolig så det är lika bra att jag går och lägger mig brevid henne.
Ha det så bra och vi hörs imorrn!!
Gomorrn alla!!
Barnen har varit snälla och låtit oss sova fram till kl. 10 *skönt*
Dani sov hela natten, men sist när jag tog tempen på henne runt kl. 1 då hade hon 40.6 Men imorse var hon pigg och feberfri, får se hur det blir resten av dan, om vi inte kan gå till parken då är det inte hela världen. Martin sa att om hon hade feber då kunde han skjutsa mig och Sebastian till parken och han kunde vara hemma med Dani, men jag känner inte för att gå ditt själv, så vi får se vad som händer.
Sabina: Det verkar som att ni hade det riktigt roligt!
Linda: Har du och Erik blivit sams igen??
Missteddy: Ingen aning faktiskt, men jag tror inte nån öppnar idag.
Förresten, nån som vet om Coop eller Kvantum har öppet??
Sabina: Vad gullig han ser ut.. att han inte tar kransen av sig!! Daniella skulle aldrig låta den sitta kvar mer en 2 minuter
Sabina: Har du plus? då borde det inte vara nåt problem, jag har inte plus..
Vad synd Linda.. öskar jag kunde säga nåt som kunde vara hjälpsamt för dig, men har aldrig varit i en sånt situation så då känner mig jag inte det rätta person för att ge dig råd. Men hoppas verkligen att ni kan lösa era problem, för er och barnens skull
Nä men det är darför ni måste prata och bestäma tillsammans det som är viktig eller ej
han kanske skulle behöva prata med en psykolog, alltså, tycker är det bäst att en tredje person, untanför förhållandet, säger åt han det som är fel, för att om det är du som säger det, då blir han arg och tar det som tjat, eller hur??
Nä, nu ska jag fixa lite brunch.. återkommer senare, och håll tummerna för Daniella så att hon inte får mer feber!!
Vad kul chicachula, det verkar som att Dani inte har någon feber idag så vi ska också ditt
ja!
Vet du vilken tid börjar artisterna att uppträda?