• Carre

kan tänka mig dio, det måste vara svårt att vara med nån som inte är längre den som han brukade vara.. men ändå ser man på utsidan att det är samma människa.. nu blev det svammligt hehe

Uhmm.. det verkar som att morsan har glömt att hon skulle chatta med mig!! Har blivit övergiven av min egen mooooooor!! buaaaaaaaaa!!

• Carre

Ja, verkligen.. hon ringde när jag läste en saga åt barnen, så jag sa att jag skulle vara klar med nattningen om en halv timme, och det där var strax innan kl. 20!!.. whatever

• Carre

hehehe.. vilken Lyx Sabina

Nu har jag fått värsta hjärtklappning.. sitter här och så plöstligt hör jag Sebastian som skrattar, jag tänkte att han hade vaknat och lekte med Dani eller nåt, så då går jag till rummet och så ligger han i sängen och skrattar men han SOVER!!!.. jag försökte prata med han, han har ögonen öppna och så forsätter han skratta och är okontaktbar! shit jag blev så rädd.. sen började han blunda, vände sig om och somnade igen!! Han har haft nattskräck nångång men inte nattskratt!! hehe

• Carre

ha det så bra Linda!! Nu ska jag också gå och se på lite TV..

• Carre

Gomorrn!!

JAg vaknade kl. 10, duschade med Sebastian och så har jag nyss ätit frukost

Det verkar som att det inte händer mycket idag.. vi kanske åker till BHP lite senare så att Sebastian kan leka en stund.. man vet aldrig.. det är Martins första semesterdag så nog tror jag att han vill bara ta det lugnt

• Carre

Linda: Jag kom på att du fyller åår på min bröllopsdag Men jag kommer till dig.. vi har inte tänk på att göra nåt.. kanske äta nåt gott på kvällen, men inget annat

Svar på tråden pitebor.... 2!!!