• Carre

pitebor.... 2!!!

Gomorrn!

Vi har alla 4 försäkringar hos Trygghansa och vi betalar typ 136:-/månad/barn.. det blir 750:- ungefär för alla.

• Carre

Gomorrn!

Vi har alla 4 försäkringar hos Trygghansa och vi betalar typ 136:-/månad/barn.. det blir 750:- ungefär för alla.

• Carre

Gud vad slö jag känner mig idag, vaknade strax efter kl. 11 och vill bara tillbaka till sängen. Har ätit frukos på altanen och sitter ff här ute *suck* Kanske ska jag ta och duscha så att känner mig lite piggare

• Carre

Jadu, ingen aning, BM sa att hon skulle höra av sig men det har hon inte gjort.. så det skulle inte förvåna mig om det blir till hösten hon har 1-års kontroll.
    BM som tar hand om storförsen är jättetrevlig men hon är typ 50% sjukskriven så hon är inte mcyket där

• Carre

Jon heter Majken nånting.. ganska kort och blond

• Carre
    Jag fick 6000:e oxå

Nu ska jag mata Dani, hon har börjat matvägra, igår har jag kastat burmat 2 ggr. Hon har vägrat äta lunch och middag
  • Carre

Jag kanske ska prova att ge hon också det vi äter, det är kanske barnmaten hon inte vill ha mer... Ska se vad som händer idag.. Hon har också varit sjuk so det kan också vara det

Svar på tråden pitebor.... 2!!!