Inlägg från: PandaMamma |Visa alla inlägg
  • PandaMamma

Maskara som intte gör svarta ringar under ögonen

Då jag under många år tränat mycket och även varit ledare själv har jag inte vågat mig på något annat än vattenfast mascara, är mycket förtjust i Maybilines (oj, undrar om stavningen blev rätt nu...) och använder sedan H&Ms små olje-pads för att ta bort den, Time rengöringsprodukter från apoteket (mousse och ansiktsvatten) och det fungerar jättebra för mig.

Jag funderar på att försöka hitta en vattenlöslig mascara som inte rinner men det är så mycket pyssel om man får för sig att träna, gråta en skvätt eller om linserna krånglar och ögonen börjar rinna, kanske jag ska testa Kanebo 38 om den inte är alltför dyr.

• PandaMamma

Åh, det var faktiskt inte så farligt dyrt, iofs nästan dubbelt mot vad jag betalar idag men värt att testa när den får såna lovord

De regörningspads med olja som finns på H&M är suveräna och jag har aldrig märkt av något obehag av dem, kanske lite oljerester som jag inte lyckats skölja bort.

Visst har apoteket bra grejor, just nu är jag helt såld på Times serie, verkligen prisvärda och bra saker!

• PandaMamma

Carro E: det var faktiskt just en hudterapeut som rekommenderade Apotekets serie Time men hon var noga med att säga att det var just den och inte nån annan serie...vad det nu betyder

Svar på tråden Maskara som intte gör svarta ringar under ögonen