ID-bricka?
Tänkte skaffa en sån där ID-bricka i silver med min sons namn och datum på. Är det bara att gå in i en smyckesaffär, typ Guldfynd, och beställa det? Hur lång tid tar det?
Nån som vet?
Tänkte skaffa en sån där ID-bricka i silver med min sons namn och datum på. Är det bara att gå in i en smyckesaffär, typ Guldfynd, och beställa det? Hur lång tid tar det?
Nån som vet?
Får man? Jag har inte fått nån!
Jag menar en liten platta i silver, som man kan ha som halssmycke. Det trodde jag man var tvungen att beställa!?
LizG: oj då! Ja, då lär det ta tid. Min son är född i sept-05!
Jag skulle vilja ha en inom 2 veckor helst.
Ok, då var den tanken körd... Hade tänkt ge den med en fin halskedja på min pojkväns 30-årsdag om 2 veckor.
Äh, jag får väl köpa manchettknappar och gravera in nåt istället..
Ok, tack för tipset!
Ja, jag hade för mig att man kunde beställa en egen! Visste faktiskt inte ens att man får en hemskickad. Och den är ju, som du säger, till barnet.
Jag tar och gör så, att jag går in på Guldfynd och frågar!
Alltså, jag menar att man ska kunna ha den som ett halssmycke, i guld eller silver. Därför blev jag så förvånad när folk sa att man får den hemskickad.
Jag vill alltså ge en ID-bricka i present till min pojkvän, med min sons datum på.
Precis, den man får hem och en sån man beställer är två olika saker, och med olika syften. Nu tror jag vi har rett ut det här. Tack, alla!