• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • concordia
    tack så mycket för en trevlig fika!Skrattande

är affärerna på stan stängda på torsdag oxå?? Fundersam
  • Matilda86

Lika trevligt att fika med er=)

Kenzie: Jag fikar gärna i veckan.

1malle: Man kan inte alltid vara på topp=( hoppas allt gick bra hos läkaren eller så bra det kunnde gå iaf.

• Tingan

hoppas ni hade trevligt idag, o tack tindrande för att du ringde och kolla me mig. men trist nog kan jag ju inte gå utan haltar fram på min onda överbelastade fot och på kvällaerna gör det så ont att jag kryper fram.... ser så löjlig ut... har några av er haft besvär med överbelastning av fot under slutet av era graviditeter? såg det där med babysim, finns det i norrköping? var? hur mycket kostar det och frånvilken månad brukar det var aktuellt? hUr långt i förväg behöver man anmäla sig? vad finns det mer för aktiviteter i norrköping för de små?

• Kenzie

Men vi kanske kan ses på fredag då? (För det är väl ingen röd dag?) Jag är såååå fikasugen!

Jag tänkte höra med er som har koll på stan, vilket babysim som ligger närmast mig, elelr som är smidigast att ta sig till. Jag bor i Klockaretorpet och åker kommunalt.

• Mamma Fia

Jag kanskekan fika på fredag. Beror pånär vi skaåka till svärföräldrarna i Göteborg.

Matilda: Jag tar med nutramingenet om jag kommer på fredag =)

• zackebus
    Jag och Zack tackar med för en trevlig fika..Skrattande

matilda:
    tack för en trevlig eftermiddag på stan.
    zack älskade bollen du får tacka din mamma så mycke..
  • Matilda86

Kenize: Jag tror att det är babysimmet vid korpen i gamla lassarettsområdet...du går av spårvagnen en hållplats innan söder tull när du åker spårvagn från klcoket.
    Jag tror att jag kan på fredag=)

mammafia: Det skulle va toppen=) tack!

sued: Tack själv. O vilken tur det ska jag hälsa henne då blir hon glad=)

• badprinsessan

Stan har stäng på to - för då har jag leeeedigt

• Kenzie

Matilda: Tack Då ska jag slå en pling dit imorrn och höra om det fins nån plats kvar...antar att det är fullt...men det borde väl gå att sätta upp sig på nån lista?

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7