• A73H

för dyr förlovningsring?

Måste instämma med flera andra som skrivit - varför i hela fridens namn köpa en förlovningsring för 12000:- ? Jag skulle aldrig någonsin ens tänka tanken?! Håller med Yrslan om att hans ring också då ska kosta lika mycket - 24000;- är verkligen ganska mycket pengar...och när det kommer till kritan är det väl ändå inte priset utan innebörden av förlovningen som är det viktiga?! Hoppas det löser sig för er och grattis till den förestående förlovningen, men kika ni på ett något billigare alternativ...

• A73H

Anonym 7000 - det är ju faktiskt en bra idé - att man betalar själv. Då blir det kanske annat?...

• A73H

Nä - det var faktiskt inte alls elakt menat, det skulle vara ironiskt men såg inte särskilt trevligt ut, sorry! Jag menar bara att det finns massor av saker som jag skulle vilja ha som är jätedyra, men det måste ju finnas någon rim och reson! Vår ekonomi skulle aldrig tillåta en ring för 12000:-, men gör den det är det ju en helt annan grej! Och jag menar faktiskt att det är en jättebra idé att köpa sin egen ring! Absolut!

Svar på tråden för dyr förlovningsring?