för dyr förlovningsring?
12.000 för en förlovningsring???
Är det inte bättre att satsa på en dyrare vigselring istället eller hade du tänkt att den skulle kosta över 12tusen också???
12.000 för en förlovningsring???
Är det inte bättre att satsa på en dyrare vigselring istället eller hade du tänkt att den skulle kosta över 12tusen också???
Läst lite bakåt i tråden och får en känsla av att det finns många som är j*vligt bortskämda här!!!! Lägga riktigt stora summor på en förlovningring???!!! Va, fan är det inte kärleken som är viktigast eller vad har folk för problem egentligen??!!!!!
Eller så är folk så täta så att dom inte har något begrepp om pengars värde!!!!!!
NY Brud: Jovisst, har man jäkligt lite att göra av pengarna så........får bara en känsla av att det måste finnas vettigare saker att lägga dom på, men jag förstår verkligen TS pojkväns reaktion!!!!
Smilie: Känns som om fokus ligger på status istället för på kärlek, men det är ju bara vad jag tycker!!!!!
Ny Brud: Jadu, jag kan fantisera om vettigare saker att lägga pengarna på än en ring, men det verkar inte du kunna!
ny brud: Nä, en hund är en kommande familjemedlem och den skulle väl vara mer än värd 12000 tycker jag, men jag har svårt att tycka att en minimal sak som sitter på fingret skulle vara värt mer, men det är som du säger......det sitter inte i pengarna när man köper en ring för (minst) 12000:-
TS. Du skrattar men det gör inte din pojkvän?!
Lägger hellre pengar på något som vi båda har glädje av som inredningen till ett hus, resa.....än något som bara en får glädje av......men men, vi är alla olika....