Inlägg från: En helt vanlig mamma |Visa alla inlägg
  • En helt vanlig mamma

för dyr förlovningsring?

TS, Mmmm ser att du far lite moralpredninkningar harinnne...

• En helt vanlig mamma

TS, pratar ni med varandra annu? Har ilskan lagt sig hos honom?

• En helt vanlig mamma

HAHA Kanske har de gott om pengar? och vad har det med karleken att gora?? Man kan val alska nagpn lika mkt bara for att man ar rik?

• En helt vanlig mamma

Men, vad ska man da gora med pengarna om man badar i dem??

Om man tjanar netto 120 000 i manaden har man ju ett annat prislage att kunna kopa forlovningsringen for an om man tjanar 12 000 i netto...Det innebar ju inte att dte ena paret ar battre och mer kara an vad det andra paret ar...

• En helt vanlig mamma

Vad skont att hora att ni ar sams...

Visst ar det ett intressant fenomen hur folk reagerar nar ngn har mer pengar att rora sig med eller prioriterar annorlunda...Men upphor aldrig att forvanas over hur jobbigt det kan vara for andra att man ar annorlunda

• En helt vanlig mamma

Cloudberry, Vad hade de kunnat lagga sina pengar pa da tycker du?

• En helt vanlig mamma

Cloudberry,

12 000 kronor ar inte sa forbaskat mkt pengar for vissa manniskor.

Vi kunde lagga det pa en forlovningsring jag skall bara resten av livet utan att fa det minsta lilla onda i magen.

Skulle min man daremot vilja kopa en hund for 12 000 skulle jag saga stopp. Det tycker jag inte att en hund ar vard...

Olika prioriteringar helt enkelt.

• En helt vanlig mamma

Haha, dar ser man...Jag tycker att en hund skall kosta max nagon tusing...vet att man kanske inte far ngn vacker jycke for det, men sa kanns det...

• En helt vanlig mamma

Cloudberry, du behover inte vara sur a hennes mans vagnar...

• En helt vanlig mamma

Jo, jag vet att hundar kostar...och ingen lar reagera namnvart pa ditt pastaende...

Men om jag skulle skriva att jag ar strang med min forlovningsring. Det maste vara vitt guld, minst 1 karat diamat med en bra forsakring...Det hade stuckit i mangas ogon...

• En helt vanlig mamma

Jag ar ocksa en sucker for princesscut..Har det pa mina 7 diamanter i min ring *stolt*

Svar på tråden för dyr förlovningsring?