Skar mig i underlivet
Jaha, så jag föll för trenden och tänkte att jag skulle testa hur det är att raka muffen. I söndags tog jag sambon till hjälp och skalade av håret och det gick väl rätt bra. Sen har jag rakat lite varje morgon med hjälp av raklödder. Imorse var jag rätt stressad och tog lite snabba tag och skar mig givetvis rätt rejält i ena blygläppen.
Det blödde ganska mkt. La på lite parfym för att minska infektionsrisken och jag höll på att gå i taket: Det sved som attan! Hade inte så mkt tid över utan satte på mig en tunnbinda och drog iväg till dagis.
Och nu när jag skulle kissa så svider det som sjutton. Vad ska jag göra för att få det och läka så fort som möjligt och för att kunna kissa utan att gråta? Har lite bedövningssalva kvar hemma sedan förlossningen men den hjälper bara någorlunda, och dessutom sved det när jag smetade på. Ångrar att jag gav mig på det här experimentet.
Några tips? Dessutom har det börjat klia i rumpan (där jag använde hårborttagningsmedel) för hårstråna har ju börjat leta sig ut. Det är bara elände där nere.
Några tips från er erfarna? Är trots allt glad att jag inte lyckades skära mig i själva klitoris.