• Anonym (Aj som fan)

Skar mig i underlivet

Jaha, så jag föll för trenden och tänkte att jag skulle testa hur det är att raka muffen. I söndags tog jag sambon till hjälp och skalade av håret och det gick väl rätt bra. Sen har jag rakat lite varje morgon med hjälp av raklödder. Imorse var jag rätt stressad och tog lite snabba tag och skar mig givetvis rätt rejält i ena blygläppen. Det blödde ganska mkt. La på lite parfym för att minska infektionsrisken och jag höll på att gå i taket: Det sved som attan! Hade inte så mkt tid över utan satte på mig en tunnbinda och drog iväg till dagis.

Och nu när jag skulle kissa så svider det som sjutton. Vad ska jag göra för att få det och läka så fort som möjligt och för att kunna kissa utan att gråta? Har lite bedövningssalva kvar hemma sedan förlossningen men den hjälper bara någorlunda, och dessutom sved det när jag smetade på. Ångrar att jag gav mig på det här experimentet.

Några tips? Dessutom har det börjat klia i rumpan (där jag använde hårborttagningsmedel) för hårstråna har ju börjat leta sig ut. Det är bara elände där nere.

Några tips från er erfarna? Är trots allt glad att jag inte lyckades skära mig i själva klitoris.

• Svar på tråden Skar mig i underlivet
  • Tvillingfarsa

Asså alla killar är väl olika, men jag finner bara tanken på ett slätrakat kön direkt avtändande.

Hellre att det då är ansat lite, sånt är ju helt ok. Man ska ju heller inte glömma att håret faktist finns där av en anledning, som naturligt skydd.

Som ett tips till ett avdomnande sexliv så kan jag bara säga en sak.

Kommunikation! Prata med varandra få igång en dialog om hur du känner dig kring erat sexliv, ingen ide att flumma runt och låtsas som det regnar och på varsitt håll lösa saker och ting. Pratar ni ut om det har ni bra mycket större chans att kunan få till nåt som ni båda trivs med om varje part får vädra vad dom tycker känns fel eller saknas.

//Stolt pappa till Nathalie och Isabell
  • Anonym (Aj som fan)

Hahaha Danbala! Jag gillar också bakslag. Den typen av smärta är helt OK.

Tvillingfarsa! Vi har väl inte haft så mkt tid att prata på sista tiden. Han har jobbat grymt mkt och sen har det inte blivit nån tid över för att umgås på tu man hand. Tänkte att detta kanske skulle vara nått nytt som han gick igång på, och jag tror faktiskt han tände till lite. Däremot så tror jag inte han kommer att vilja att jag rakar mig fortsättningsvis eftersom det gick som det gick idag.

• Tvillingfarsa

Då får ni se till att ta er tid att prata. Det största misstaget många gör är att inte prata om saker och ting utan går runt och tänker att det löser sig säkert. Det gör det oftast inte utan det blir bara värre.

• Tvillingfarsa

Vad har jag gjort för att få denna status?

• Tvillingfarsa

Tack så mycket *rodnar*

• MinTid

Utan att ha läst hela tråden så kan jag tipsa om idomin.

• MinTid

Utan att ha läst hela tråden så kan jag tipsa om idomin.

• MinTid

ops. Det blev dubbelt.

Ps. Ett plåster vore snyggt? hihi

Svar på tråden Skar mig i underlivet