• Leaaa

Ont i bröstet!

Har nu sen i onsdags haft lite små ont i bröstet. HAr kört en hel del bil å haft handen uppe på ratten. Tror att jag bara sträckt mig för det gör ont från ryggen å in genom armhålan å sen ut i bröstet...jag har känt å "klämt" på bröstet å allt e nog ok. jag e skit rädd å nojig *gråter* behöver bara skriva av mig för jag e ensam hemma å då e det lätt att negativa tankar omger en

• Svar på tråden Ont i bröstet!
  • Leaaa

ska kanske tillägga att jag inte ammar...emil tog bröstet för 12 månader sist!

• Leaaa

ingen som har ett lugnande ord till mig jag kan inte sluta gråta...vet inte riktigt varför jag gråter men bröst har helt plötsligt blivit läskigt

• Leaaa

Det e som molande värk eller svårt att förklara men lite träningsvärk mer konstig sådan...det gör inte ont när jag tar på bröstet eller rör vid det...jag har fått köra en annan bil för min e på lackning. den bil jag fått köra e större å det e högre upp till ratten...det käns som att jag suttit i drag å sen fått ont...lite som början på mjölkstockning typ...men jag e skit rädd försökt att nå min sambo men han e ute å kör å det finns ingen täckning där han e nu

• Leaaa

Ska ju ha mens nu i dagarna...så det kan vara hormoner som spökar...idag har det gjort mindre ont men jag har i alla fall kunna känna av det...

Svar på tråden Ont i bröstet!