Inlägg från: nattinattio |Visa alla inlägg
  • nattinattio

var köpa gräsmatta ?

Varitfrån kan man köpa sådan färdig gräsmatta som man bara rullar ut? kan nån minnas nått ca pris på det ???

å ja jag vet att det är lätt att så gräsmatta man vi vill ha allt klart direkt...

• Svar på tråden var köpa gräsmatta ?
  • nattinattio

ebben, sånna butiker hade inte.. granngården hmm ja det skall nog finnas här i orten brevid skall kolla där oxå.,

• nattinattio

måste väll tillägga att vi bor i norra sverige... säkert inte lika vanligt här att man köper färdig gräsmatta...
    men som sagt vet nån nått pris? å fler förslag?

• nattinattio

family four: TACK jag har hört att det skulle finnas en här uppe men inte var, så det var ju verkligen snällt av dig att lämna telenr å allt! skall höra med dem.
    Fast vi pratade här men några vänner här i helgen å de sa att man måste vänta tills mitten av sommaren innan man får dem av dessa, å då är det ju inte så kul.. (fast våra vänner viste heller inte vilka som sålde utan hade bara hört)..

vi har byggt huset under typ 10 år å nu är gården kvar å vi har totalt lessnat nu så vi vill bara ha klart allt direkt!

å ja jag menar verkligen riktig gräsmatta till tomten på gården å inte till någon annan tomte

• nattinattio

hmm ingen svarade där, försöker senare..

• nattinattio

ok docki då är gräset beställt, 25,- kvadraten.

Svar på tråden var köpa gräsmatta ?