var köpa gräsmatta ?
Varitfrån kan man köpa sådan färdig gräsmatta som man bara rullar ut? kan nån minnas nått ca pris på det ???
å ja jag vet att det är lätt att så gräsmatta man vi vill ha allt klart direkt...
Varitfrån kan man köpa sådan färdig gräsmatta som man bara rullar ut? kan nån minnas nått ca pris på det ???
å ja jag vet att det är lätt att så gräsmatta man vi vill ha allt klart direkt...
ebben, sånna butiker hade inte.. granngården hmm ja det skall nog finnas här i orten brevid skall kolla där oxå.,
måste väll tillägga att vi bor i norra sverige... säkert inte lika vanligt här att man köper färdig gräsmatta...
men som sagt vet nån nått pris? å fler förslag?
family four: TACK jag har hört att det skulle finnas en här uppe men inte var, så det var ju verkligen snällt av dig att lämna telenr å allt! skall höra med dem.
Fast vi pratade här men några vänner här i helgen å de sa att man måste vänta tills mitten av sommaren innan man får dem av dessa, å då är det ju inte så kul.. (fast våra vänner viste heller inte vilka som sålde utan hade bara hört)..
vi har byggt huset under typ 10 år å nu är gården kvar å vi har totalt lessnat nu så vi vill bara ha klart allt direkt!
å ja jag menar verkligen riktig gräsmatta till tomten på gården å inte till någon annan tomte
hmm ingen svarade där, försöker senare..
ok docki då är gräset beställt, 25,- kvadraten.