Inlägg från: glömsk |Visa alla inlägg
  • glömsk

Soleksem?!

Danbala tack för tipset om solcreme..Har haft soleksem sen jag va liten..Alltid fått bada med kläder på..Långbyxor,långärmat,ja eksemen kan komma överallt ..inget kul alls..Om jag har en ljus långärmad tröja på mig i solen får jag prickar/blåsor ändå...fy för solen...Jag vill oxå kunna va ute när det är fint väder...Hoppas ni alla som har eksem inte får en allt för jobbig sommar..kramar Lotten

• glömsk

Ja det är ju bäst..Men vad man kan bli irriterad på vuxna människor..Vi va&badade vid kusten.Jag fick bada med tröja på..Då va det ett barn som frågade sin mamma:Mamma varför badar hon med kläder på??Mamman svarar:Hon är så tjock så hon vill väl inte visa sig..Då blir man så sårad...Dom kan ta reda på saker innan dom öppnar munnen tycker jag..Visst jag har kilon för mycket men jag gömmer mig inte för det...suck....kram..

• glömsk

Om folk har sån syn på människor så tycker jag synd om dom..Jag gör ingen skillnad på om man är tjock,smal,kort,lång m.m.Jag tycker det är insidan som räknas.Förlåt kanske kom ifrån ämnet lite..

• glömsk

Tack !Ni vet hur det är,när man inte tål solen..Folk tror inte det är sant när man säger att man inte tål solen.För det gör ju alla...Natti natti allihopa..sov gott kramizar Lotten

• glömsk

Danbala:

Som du skriver det är många som tycker att man sjåpar sig..Men dom som säger så vet ju inte hur det är.Skulle vi träffas så skulle vi förstå varandra..Morrar lite åt människor som tror sig veta...
    Ha en bra dag idag..kram Lotten

• glömsk

Det är ingen risk att man får soleksem idag iaf...regn rusk fyy vad kallt det är...kram=)

Svar på tråden Soleksem?!