Inlägg från: Lillan7704 |Visa alla inlägg
  • Lillan7704

Raka könshår

Jag vaxar och tar bort allt.. En s.k brasiliansk vaxning..
    Har varit helt kal i över 10 år och kommer aldrig låta håret växa ut där nere!
    Tycker inte det är ett dugg pinsamt i offentliga duschar, det är vanligare än man tror!

• Lillan7704

Har heller aldrig haft svamp som har haft med rakningen/vaxningen att göra.. Och inte heller plitor eller infektioner.. Jag har inte haft några problem alls, tvärtom! Enbart positiva upplevelser!!

• Lillan7704

Alla är olika, alla gillar olika saker.. Varför inte låta det stanna vid det?
    Det var nog inte en sån här diskusion TS ville ha när hon startade tråden....

• Lillan7704

Gadget:

Jag vaxar nu mer, så det håret som kommer upp är väldigt mjukt och lent så jag har inte dom problemen.

När jag rakade, så rakade jag varannan dag, och det var heller inga problem. Har inte sett någon av mina ex ha rivsår i ansiktet eller ens varit röda..

• Lillan7704

Gadget:

Jag skrev:

"Har inte sett någon av mina ex ha rivsår i ansiktet eller ens varit röda.. "

Om dom hade haft det hade jag sett det. Och jag vet inte hur andras förhållanden är, men i mina har jag kunnat prata om allt..

• Lillan7704

Aaliyah:

Varför skulle du inte ha hög moral? För att du inte har samma åsikt som andra här inne? Det är ju löjligt.. Alla har precis samma värde, hur man än ser ut i trosorna/kallingarna. Fattar inte varför inte folk kan acceptera att vi är olika...?

• Lillan7704

Räckte det inte med sarkasmer och spydigheter i förra tråden? Det var väl därför den stängdes... Kanske är ute efter att stänga den här tråden med....eller?

Kan ni inte svara på TS fråga, varför skriva alls?

• Lillan7704

jennypennypankaka:

"För mig finns det många skäl att raka mig och jag kan säga med en gång att jag inte gör det för att se ut som någon Barbie-docka.

Om nu en person säger att denne gör detta för egen skull, varför inte ta människan på orden då, istället för att få henne att "medge" något som inte stämmer för henne? "

Du satte ord till mina tankar! Tack!

• Lillan7704

Pellinell:

Jag rakar mig för att jag känner mig renare, jag rakar mig för att jag tycker att känslan att vara rakad är skönare än att ha en massa hår i trosan som skaver, jag rakar mig för att jag tycker att sexet blir så otroligt mycket bättre, jag rakar mig för att jag vill det!

Är det själ nog till att jag gör det för min egen skull???

Varför låter du det växa fritt? För att din man vill det??

• Lillan7704

Jag blir så *piiiiip* förbannad när folk ska försöka ändra på mig och det jag faktiskt tycker om.. Jag är som jag vill vara och jag är det för min skull. Och att folk sen har mage att komma och säga att jag inte gör det för min egen skull utan för andras, gör mig dyrt och heligt förbannad! Folk som inte vet ett skit om mig över huvud taget..

Men det kanske är som man säger.. Man ser sig själv i andra.. Dom som säger att jag är på ett visst sätt för någon annans skull, sitter kanske i den båten själv.. Dom kanske är någon/gör något dom inte vill vara/göra för att någon annan tycker att dom ska vara/göra det...?

• Lillan7704

Hmm, inte riktigt sant förresten.. Jag är en vaxad icke-bimbo..

• Lillan7704

Häxan Jia:

Jo, det gör *piiiip*ont!

Men det går fort och det är värt varje smärtsam minut! Det gör bara ont för stunden, efteråt känner jag mig bara otroligt fräsch!
    Sen behöver jag inte bry mig på 4 veckor och håret som kommer upp är mjukt och inte så där stubbigt som det blir av rakningen. Kliar inte heller..  

• Lillan7704

Häxan:

Det är lite olika. Ibland gör jag det själv och ibland på salong. Har en väldigt snäll sambo med som hjälper mig om jag ber snällt..

• Lillan7704

pebe:

Brasilianwax! Finns på Åhlens!

• Lillan7704
    Anonym skrev 2006-05-24 16:11:14 följande:
    Klippt ur en annan tråd här på FL...Två små knattar, Emil och Lisa, sitter och diskuterar livets väsentligheter.Lisa säger: Du är allt bra konstig, du kissar genom ett litet rör!Emil svarar: Det är väl inget, min mamma kissar genom en gammal pälsmössa!
    *asgarv*

Svar på tråden Raka könshår