Inlägg från: Gosgrodan |Visa alla inlägg
  • Gosgrodan

Hur lång tid tog det för er att ta körkort?

Hej alla vänner på FL!

Håller som bäst på och försöker ta körkort. Har sedan 2-3 veckor övningskört några ggr i veckan och tycker att det går framåt! Har idag varit ute på 90-väg för första gången och planerar att öva stadstrafik i veckan som kommer.
    Tror ni att det är realistiskt att hoppas att jag har körkort i mitten av november, dvs om 2,5 månad? Det vore väldigt bra ur jobbsynpunkt nämligen...

Hur lång tid tog det för er? Privatist eller bilskola?

• Svar på tråden Hur lång tid tog det för er att ta körkort?
  • Gosgrodan

Hmmm, du har nog rätt i att man inte kan jämföra eftersom vi alla är olika... Men det är ju så kul att höra hur det varit för andra, och inte minst att få lite peppning

• Gosgrodan

Mmm, du har förstås rätt agonist. Ska gå ned till körskolan här på orten och försöka boka allt så snart som möjligt. Har också tänkt boka några körlektioner. Min man är i och för sig en lysande lärare, men det är nog bra att få lite tips och kanske en o annan rättelse av ett proffs också...

Lycka till på uppkörningen, håller tummarna!

• Gosgrodan

Hoho, kul att se den här tråden upplyft igen! Kan uppdatera er med att jag har uppkörning på tisdag!!! Är ruggigt nervös... Lovar att berätta hur det går...

• Gosgrodan

Jag klarade det!!! Hurraa!!

Stort tack för alla tips och råd och all peppning!!!

Mistress: Stort lycka till nästa gång, du fixar det!!

Kram gosgrodan

• Gosgrodan

Tack, tack alla! Tycker det är lite läskigt nu när det börjar bli halt, men jag tar det lugnt så det ska nog gå bra!

Svar på tråden Hur lång tid tog det för er att ta körkort?