• Thaleia

Polarn o Pyret beroende del 4

Skulle skriva i den andra tråden ( www.familjeliv.se/Forum-3-96/m7182087.html ) men upptäckte att den var avstängd så jag startar en ny tråd för oss som gillar PO.P fina kläder!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-09 13:55:35:
    Lite vanliga frågor som dyker upp i tråden:

*Har PO.P ngn hemsida?
    Japp, och adressen är www.polarnopyret.se

*Har PO.P ngn webbutik?
    Nej, inte just nu. Från början verkade tanken vara att öpnna webbbutiken nu till hösten -06 men dom har tydligen blivit försenade så nu blir det inte av förrän någongång under 2007.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-12 12:27:37:
    OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS!OBS! OBS!

Kopierar in det som Moderator MuminMy har skrivit:

"Det är INTE tillåtet att posta någon form av annons i forumet, varken direkta eller indirekta, varken köpes, säljes eller bytes. Det är inte heller tillåtet att göra "efterlysningar". "Annonserar" du kan det räknas som reklam och ge varning."

"man får INTE skriva "kan någon köpa xx och skicka mig", t.ex, det är en köpesannons. Man får inte skriva "jag vill ha en xx, nån som har en att sälja"? Eller "jag har en xx i fel storlek om någon vill ha"..."

• Svar på tråden Polarn o Pyret beroende del 4
  • eilema

Gud vilken besvikelse rean var här!! Fanns nästan ingenting och allt var blixterutplockat! Fastän vår rea här inte började förrän idag! Blev en randig body och ett par oranga joggingbyxor. (Bild under inköp)

Den 10 juli börjar den ordentliga sommareean på alla shorts och liknande som kommit in nu.

Och till hösten kommer landskapskläder fast med typ skogsmotiv.

Det bästa med att leva i en liten stad är, att när du inte vet vad du gör, så vet nån annan det.
  • FruCissy

Skogsmotiv, kul !

Ikke tenk - det bare forvirrer !
  • lilllinda

wow fler fulkläder pågång!! Så spännande!!!

• JohPet

Jag handlade massor i söndags ! jeans, joggingdress, randig tröja och tröja med brandbil + en kjol och ett linne(till systerdottern som snart fyller 6). Hade kunnat handla ihjäl mig!

• KidsensMamma

Dålig bild finns i min standardmapp på vad jag handlat på po.p rean

• tesbrandt
    KidsensMamma skrev 2006-06-19 16:09:25 följande:
    Dålig bild finns i min standardmapp på vad jag handlat på po.p rean
    Dina fotomappar är inte tillgängliga. På din sida finns bara gästbok och presentation... vad jag kan se!
  • KidsensMamma

hmm jasså det visste jag inte

ja då kan man tjuvkika på babyboom om man vill o kan

• MammaSara80

Hej ni som vet och har lite koll, säljs det ngra ytterkläder på rean och iså fall vad? Typ Fleece och dyligt?

• KidsensMamma

Såg inte fleece men skaljackor dock fast såg inga i små stl

• tesbrandt
    MammaSara80 skrev 2006-06-19 16:17:17 följande:
    Hej ni som vet och har lite koll, säljs det ngra ytterkläder på rean och iså fall vad? Typ Fleece och dyligt?
    Fleeceunderställen var på rea här iaf. Dock inte skaljackor eller windstoppern. Var det rea på dem någon annanstans?
Svar på tråden Polarn o Pyret beroende del 4