• mHalmstadsmamma

Första Kärleken!

*ler ömt*

Idag kom min 10 årige son ut till mig i köket när jag lagade mat.

Han stod och snurrade och snodde...ja jag visste det var något han ville berätta.

-Vad är det älskling?, frågade jag

- Hm..suck och pust, kom det från sonen

Jag la i från mig sleven jag just rört i köttfärssåsen med...satte mig ner på en stol och drog in min älskade 10 åring i min famn.

- Vad är det älskling?, lirkade jag igen

Då viskade min lille kille tyst i mitt öra

- Jag har blivit kär mamma

Jag log ömt och fick veta att han var kär i en flicka i hans klass.
    Jag sa att det var en söt flicka för hon är söt föremålet för min sons "heta" känslor

Då log han mot mig och skuttade med glittrande ögon in i rummet igen.

Jag satt kvar på stolen i köket och log fånigt.

Ja se den kärleken...den första kärleken........*ler ömt*

• Svar på tråden Första Kärleken!
  • xxmeyaxx

Neeej, vad gulligt.
    Nu ska du se, innan du vet ordet så drar han hem sin första riktiga flickvän och presenterar henne för dig. Sedan blir det giftemål och barnbarn

• xxmeyaxx

Ohja Minns själv när man var liten och kär.

• Kräftan74

Mmm min minsta (9år) kom hem igår och talade om att en kille hade frågat chans på henne.
    Han hade sett henne på skoldiskot i fredags men inte vågat gå fram då.
    Men igår hade han tagit mod tills sig och frågat.
    Lillpluttan hon var alldeles pillrig i magen.
    Hennes storebror var däremot inte så imponerad han vill vara storebror lite för mycket ibland

• xxmeyaxx

Min lillasyster är 10 år och hon har haft en pojkvän sedan AUGUSTI - 05!! Igår var hon på sin första date. Han ringde henne och frågade om hon ville äta pizza. Så han bjöd henne på pizzeria och sedan bjöd hon honom på glass

• xxmeyaxx

Jag var 6 år.. och var kär i en kille på lekis.
    Minns en gång när vi skulle ha maskerad på lekis, på kvällen då. Han skulle vara cowboy och han ville att jag skulle vara hans cowboytjej. Haha! Men jag kom dit som prinsessa istället, för jag hittade inga cowboytjej-kläder. Lite besviken blev han, men jag fick vara hans prinsessa istället..

Svar på tråden Första Kärleken!