• clinan

ett program som hette typ Tur i Kärlek eller nåt?

Det fanns ett program för måååååånga år sen där antingen en tjej eller kille skulle sitta och fråga ut 3 andra som satt bakom en vägg, sen den som vann skulle den väl gå ut med antar jag.

Jag och min sambo satt igår och försökte komma på vem som var programledare. Hade inte Adam Alsing något sånt program? Men detta programmet var en kvinnliga programledare.. Jag har tänkt på detta hela morgonen och det är lite smått irriterande inte komma på vem det var som var programledare. Hjälp mig!!

• Svar på tråden ett program som hette typ Tur i Kärlek eller nåt?
  • Korallen

Det hette "Kär och galen"

Tänk på blodtrycket!
  • Mumin

Nej, nej, det var Renee Nyberg. Lotta Engberg ledde Kär och galen - där folk gifte sig i TV.

• E l l a

Agneta Sjödin och Adam Alsing ledde det tillsammans.

• Shoegal

Lotta Engberg var ju programledare för Kär och Galen där par fick gifta sig som pris

Adam Alsing var programledare tillsammans med Agneta Sjödin men jag tror att Reneé Nyberg eller vad sjutton hon heter (45 minuter) hade ett liknande program...

• Aleksandra

Jag vill minnas att det var Adam Alsing och Agneta Sjödin som ledde det. Lotta Engberg hade väl sitt kär och galen??

• Shoegal

Så går det när man tar tid på sig att skriva

• Fiafisen79

I början var det Agneta Sjödin och Adam Alsing...sen har jag för mig att Renée Nyberg tog över...
    Pink Rose: jag har för mig att Lotta Engberg ledde ett annat program där det vinnande paret fick gifta sig...hette inte Tur i kärlek... tror jag
    /Fia

• Skarpa

"Vem tar vem" med Lill-Babs, ju! (kommer t.om ihåg signaturmelodin )

Svar på tråden ett program som hette typ Tur i Kärlek eller nåt?