• miz

Få bort röd hårfärg

har färgat håret rött under några år (är blond) men vill nu bli blond igen men det verkar omöjligt. Har provat att bleka det några gånger, men det blir morot eller pippi gult, så då blir det att jag färgar tillbaka. har då ochså provat att färga annan hårfärg men vad jag änn tagit för färg så har det blivit någon grå brun äcklig färg. gjorde ett nytt taper försök igår att bleka, men samma sak, dessutom small håret av på vissa ställen, inte så konstigt efter alla dessa försök. hjälp snälla vill inte vara röd mera

• Svar på tråden Få bort röd hårfärg
  • miz

JA Du har alldeles rätt Humdis. Men jag skäms att visa mej hos någon frisör, efter mina försök, samt egna klipningar när det blivit risigt (ser för djävlig ut just nu)med lugg som gått av.

• miz

Förböna tror Du att det funkar att färga det brunt förs och sedan bleka?

• miz

Ska då allldrig färga rött igen, om jag får tillbaka min hårfärg

• miz

Men Ni alla Tror Ni frissan kan hjälpa då nu när mitt hår är så nött, De måste väl ochså bleka eller avfärga? ohh vad jag ångrar mej, vet att jag kan låta det växa bort, men det kommer att ta år. och jag kommer att se ännu mer djävlig ut med två färger, Ni ska bara veta vad ful jag känner mej nu, tycker att alla stirrar. (jag har väl blivit nojig)

Svar på tråden Få bort röd hårfärg