• karatelinda

Virginia Andrews böcker?

Nån som vet om Virginia Andrews böcker finns att köpas på nätet? Jag tycker de är såå bra, har läst två serier (den om Ruby, och om Melody) men skulle vilja få tag på alla böckerna! Finns bara de serierna på biblioteket där jag bor.

• Svar på tråden Virginia Andrews böcker?
  • Jossan

Vindsträdgården
    Blomblad för vinden
    Törnbädden
    lustgården
    skuggor i skogen

flickan från himlen
    Svart ängel
    fallna hjärtan
    Paradisets portar
    väv av drömmar

flickan som försvann
    hemligheter i gryningen

Älskade audrina

röd som rubinen
    trolsk som en pärla
    Allt som glittrar
    Den gömda juvelen
    ödets skimmer

Melody
    hjärtats sång
    Ödets vägar
    Musik inatten
    Olivia

kan ha missat någon annars är det iaf de flesta som kommit ut i sverige..

tydligen skrivs böckerna av en spökskrivade Andrew neidermaan eller nått liknande som skrivit djävulens advokat (filamtiserad med keanu reaves hur han nu stavar sitt namn)

jag har alla böcker utom olivia får åka och köpa den någon dag
    kram J

• LillaSnigel

Vart har ni fått alla böckerna i från.. Jag har varit på bokhandeln och frågat och dom har dom inte.. Det gick inte heller att beställa dom.. Finns inga på biblioteket heller .. Jag har ju hela vindsträdgården serien och flikan från himlen...

Men skuggor i skogen är väl egentligen före vindsträdgården eller ?? För den handlar väl om Oliva ( Corinnes mamma) *Sprang och kikade*
    Det stämde...

Skulle verkligen vilja ha alla böckerna.. Finns det nån författare som skriver liknande böcker ?? Är egentligen ingen bokslukerska, men dessa e bra ...

• Tuva

Åh.. vad det var längesedan jag läste dem! Får nog ta och packa upp dem och läsa dem igen, är ju sååå bra!!

• Bubblan81

Lilla snigel: Håll koll på ex stormarknaders bokreor, där brukar Virginias böcker titta fram med jämna mellanrum.,... Där har jag hittat de jag har iaf!!!

• gurlie

jag kan säkert leta fram ett par böcker från vinden om nån vill köpa dom..
    hade tänkt att ta med dem på en planerad loppis..

minns att jag läste böckerna när jag var yngre...

tänker på nån flicka som hette
    heaven leigh....eller nåt..

har jag fel? ...

• Ellisen

Åååå hennes böcker är så bra!! Är glad att jag har en svärmor som har varit flitig under bokreorna så hon har många av hennes böcker

Svar på tråden Virginia Andrews böcker?