• karatelinda

Virginia Andrews böcker?

Nån som vet om Virginia Andrews böcker finns att köpas på nätet? Jag tycker de är såå bra, har läst två serier (den om Ruby, och om Melody) men skulle vilja få tag på alla böckerna! Finns bara de serierna på biblioteket där jag bor.

• Svar på tråden Virginia Andrews böcker?
  • Lindisen1

Jossan - har du skrivit böckerna i den ordningen de kom ut?!
    Vore toppen, för då ska jag nog kika någonstans på nätet och se om jag kan hitta dem!

• 78an

Jag har alla hennes böcker hemma i bokhyllan... Superbra!
    Kolla på alla bokreor du kan komma på. Det finns alltid någon av hennes böcker med, billigt.
    Lycka till med letandet!

• Bruttan

å nu kommer minnen fram de fyra syskonen som blev instängda på sin farmors eller mormors vind.. hette den inte Vindsträdgården?
    läste den i mellanstadiet nån mer? ( är 28 snart) plus efterföljaren gud så man grät å nu slog det mig Rory den lille pojken nä nu blir jag ledsen... tänk vad känslorna sitter i
    snacka om bra böcker!!

• Tabby

Efterföljaren tror jag heter Blomblad för vinden. Sen finns det ytterligare 2 efterföljare om syskonen.

• justina83

oooh vindsträdgården-serien var min favvo i många år!!! i rätt ordning kommer:

skuggor i skogen, vindsträdgården, blomblad för vinden, törnbädden och lustgården.

• Bruttan

Yes! ska inhandla dessa!

• Meli

Jag har alla, och kan säga att de äldre böckerna är ännu bättre än de nya.

kolla www.adlibris.se

Retar mig också, för att i Frankrike, så har det kommit ut böcker som inte verkar släppas här....grrrr

Kram

• Missisola

Vilken nostalgitripp att hitta en tråd om Andrewsböckerna...läste dem flitigt i sena tonåren...och de senare böckerna har jag läst på engelska...
    Så här i efterhand tycker jag nog första serien är den bästa...

Svar på tråden Virginia Andrews böcker?