• Beckah82

Hur ser din snippa ut?

Japp...här kommer en liten privat fråga. Jag vill veta hur vanligt det är med fladdermus

Många som har fladdermus skäms över det och tycker att det är konstigt osv, vilket gör mig förvånad då jag trodde att detta var ganska vanligt.

Jag kanske har fel...så därför vill jag kolla.

Killar kan ju fylla i vad deras eventuella flickvän har.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ser din snippa ut?
  • Beckah82
    PeggyLee skrev 2006-05-16 15:02:28 följande:
    Jag vet faktiskt inte hur en fladdermus ser ut? Snälla berätta:o)
    De inre läpparna fladdrar i vinden när de släpps fria från trosor, man kan applodera med dem.

Skämt å sido. Nej men det är helt enkelt en snippa där de inre blygdläpparna (allstå de skrynkliga russinlapparna) hänger utanför de yttre blygdläpparna (de släta, håriga).
  • Beckah82
    Flisan79 skrev 2006-05-16 15:06:27 följande:
    Är stolt ägare till "fladdermus".....vilket vad jag vet är lika vanligt som att inte ha det. Jag har aldrig brytt mig om hur det ser ut där nere.....man visar ju ändå bara sin partner och om han inte gillar vad han ser så är han ingen bra kille/partner.Så fladdra på flickor
    Jag är också rätt nöjd med att besitta ( ) en sådan skatt
  • Beckah82
    Anonym skrev 2006-05-16 15:10:02 följande:
    Ahh, såg att du svarat nu. Vi kanske kan bilda en klubb??? Fladdermusklubben!
    hehe ja för min del är jag dock himla nöjd över min och det har mina partners också varit...blir ju lite extra hud som kramar om snoppen då vid samlag

*fy på mig vad jag är vulgär*

Förrutom det så tycker jag att det är vackert
  • Beckah82
    emmies skrev 2006-05-16 15:12:09 följande:
    peggylee: nej det såg jag faktiskt inte men jag tycker det låter så fult..
    Ah...tja kanske inte den vackraste beskrivningen man jag gillar att man tar med lite humor i allvarligheter
  • Beckah82
    emmies skrev 2006-05-16 15:13:29 följande:
    lika fult som hängpung *skrattar*
    Tja...jag skulle vilja veta hur en pung ser ut som _inte_ hänger...har nämligen aldrig sett en sådan
  • Beckah82
    Anonym (Kille) skrev 2006-05-16 15:15:57 följande:
    "Killar kan ju fylla i vad deras eventuella flickvän har."Det har jag aldrig ägnat en sekunds tanke åt, och jag tror inte det är många killar som har funderat över det.. Vi älskar dem precis som de är!
    Bra det
  • Beckah82
    Hilla skrev 2006-05-16 15:17:55 följande:
    Min e snygg som fan O den funkar
    Grejt
  • Beckah82
    Anonym skrev 2006-05-16 15:21:52 följande:
    De är ju dessutom roliga att dra i om man har tråkigt!
    *lol*
  • Beckah82
    Anonym skrev 2006-05-16 15:25:19 följande:
    "fladder"... min fd retade mig alltid och hade dumma kommentarer.. när jag träffade min nuvarande sambo så ville jag INTE visa den för jag trodde givetvis att han åxå hade elaka kommentarer... men han älskar min snippa
    Tur att det finns ordentliga karlar som har hjärna

Vissa fattar inte att sådana kommentarer kan vara förödande!
Svar på tråden Hur ser din snippa ut?