• Beckah82

Hur ser din snippa ut?

Anonym skrev 2006-05-16 18:03:34 följande:
    Mina inre hängde utanför innan jag fick barn. Sprack mycket vid förlossningen och efter det som de sytt ihop mig så ligger de nu innanför de stora blygdläpparna, så det blev en könhetsoperation på köpet
    Så gjorde de på min ena syrra också några extra stygn och vips så blev de inre lika korta som de yttre
  • Beckah82
    Nadjis skrev 2006-05-16 18:24:24 följande:
    Hehe, frågade min sambo vilken han tyckte. Han svarade att det inte fanns något bra alternativ, för den är SÖT! Gulligt va?
    aa gulligt
  • Beckah82
    Anonym (va?) skrev 2006-05-16 18:48:40 följande:
    Så dom kan fixa till lite efter förlossningen alltså?Om man ber dem,syr dom "upp" dem lite då medans de ändå håller på
    Ja...klart man KAN, men det är ju inte säkert att de gör det

Jag skulle själv inte göra det eftersom jag gillar mina men om man har ONT av fladderläpparna (tex att de blir klämda) så kan jag förstå det
  • Beckah82
    Dino78 skrev 2006-05-16 18:51:48 följande:
    Tänkte nästan avstå från att rösta bara för att du kallar det SNIPPA, avskyr det ordet
    Tänk för mig är det tvärt emot så olika man kan tycka.
  • Beckah82
    Anonym skrev 2006-05-16 19:20:54 följande:
    Beträffande ämnet så kan både jag och min sambo säga att alltihopa på mig är väldigt litet trots att jag är hela 28 år. De inre är pytte och de yttre är pytte de med, men täcker de inre. Eftersom hela alltet därnere är så petite så ororar jag mig för den dag jag skall föda. Med tanke på att knipmusklerna är vältränade och ingången väldigt liten den med så finns det inte en möjlighet att jag kommer att bevara detta vid en förlossning. Jag fasar att spricka från navel till stjärt! Finns det ngn med liknande "snippa" som fött barn? Kommer man spräckas fullständigt?
    Jag gissar att du inte behöver vara orolig. Bra knipmuskler som du nämner är positivt. Resten är grymt töjbart. Heölt fantastiskt egentligen. Dessutom så kan det vara så att man har en "stor öppning" i själva skelettet även om hålet och läpparna är smått. Det kommer säkert att funka alldeles utmärkt tror jag

När det är dax tycker jag du ska prata med barnmorskan så kommer hon säkert komma med lugnande besked.
  • Beckah82
    Sunna skrev 2006-05-16 19:54:39 följande:
    Vilken otroligt bra tråd!! Hoppas att den lever vidare länge. Det verkar ju vara lika många med fladdermus som de med husmus!
    Husmus! hahaha guud så bra! Fladdermus och husmus! Självklart ju!
    Anonym skrev 2006-05-16 19:38:10 följande:
    Tack så mycket!Du sade nog ett och annat sant ord där. Grejen är den att jag hörde häromdagen att de med starka knipmuskler har lättare för att spräckas. Det var en gymnast som fått göra detta för att det var omöjligt att föda vaginalt. Detta skulle tydligen vara vanligt. Men som du säger, barnmorskan borde ju kunna ge besked om läget ;)
    Ja...starka knipmuskler kan faktiskt vara ett problem men om man lär sig slappna av i muskelaturen (det bore alla lära sig inför förlossning) så går det bättre och man slipper spricka lika lätt och det gör mindre ont och detta gäller som sagt alla

Man ska inte krysta som när man bajsar. Tänk dig att du blåser ut ett ljus. Blås blås blås till luften tar helt slut. Då kommer vissa magmuskler att spännas. Det är DE musklerna man ska krysta med

Testa de två olika sätten att krysta. det känns inte likadant, eller hur?
    Anonym (dålig mus) skrev 2006-05-16 20:01:12 följande:
    INNAN förlossningen var de inre innanför de yttre.efter förlossningen blev jag fellagad" så det hänger ut en "slamsa" från ena inre läppen. Det ser hemskt ut (jag känner mig stympad)Och 6 är omöljuigt attha.Lider av detta varje dag,, har SUPERONT med..ska dock till gyn nästa månad o bli "lagad"Hoppas man kan ha 6 igen då..
    Nä fy!

Hoppas de kan fixa till det så du blir helt återställd. Jättedåligt att de förstör så!
  • Beckah82
    alsesani skrev 2006-05-16 23:21:15 följande:
    Dålig mus:Jag har visserligen fladder, men det blev också galet efter förlossning och att styngnen lossnade. Hade också en flärp som hängde löst och sex var inte att tänka på.Har opererat rätt den och det blev precis som det skulle.Fladdret får jag väl leva med men... :(Ser att det är vanligare med fladder än man trodde. :)Lite att det är så "fult" att ha fladdermus kanske kan bero på vissa slynglar i tonåren som konsumerar för mycket p-rullar...Vet hur snacket gick om hur fult det var med fladderfi**or mm.. Flyg iväg med musen osv...Det var inte kul att sitta där med en fladdermus själv och skämmas ännu mer än innan....Eller har jag alldeles fel kanske...
    Näää jag känner igen precis!

Jga har också skämts över min och undrat om jag var den enda på jorden med fladdermus typ. Men genom åren har jag förstått att det både är ganska uppskattat bland killar och dessutom ganska vanligt.

Därför fick jag nu för mig att kolla HUR vanligt när och var annars får man en sån förtjusande bra chans att ta reda på det? fråga folk på stan funkar inte så bra i denna fråga hehe.
  • Beckah82
    Luddan skrev 2006-05-17 12:22:49 följande:
    Ursäkta en okunnig... men vad tusan menas med "fladdermus" exakt? ;)Tur att vi alla ser olika ut i alla fall. Annars vire det ju trist. :)
    Luddan skrev 2006-05-17 12:25:47 följande:
    Ah, nu läste jag lite tidigare svar och fattade vad som menas. :) Kul tråd hur som helst! Min man gillar den precis som den är oavsett fladder eller ej. ;)
    Nattsaga skrev 2006-05-17 12:25:53 följande:
    Luddan, fladdermus är det första alternativet " "Hängiga" inre blygdläppar (hänger utanför de yttre)"
    Eller så här:

"De inre läpparna fladdrar i vinden när de släpps fria från trosor, man kan applodera med dem.

Skämt å sido. Nej men det är helt enkelt en snippa där de inre blygdläpparna (allstå de skrynkliga russinlapparna) hänger utanför de yttre blygdläpparna (de släta, håriga). "

Beckah -82, mamma till Victor -98 hemsida: busig.sida.nu
  • Beckah82
    NenniePennie skrev 2006-05-17 12:37:27 följande:
    men om de hänger lite utanför? så de bara syns. är det fladder då?
    Japp "fladdermus" heter det ju bara för att göra det lite roligare. Mina "fladdrar" inte i ordets rätta bemärkelse heller
  • Beckah82
    NenniePennie skrev 2006-05-17 12:45:19 följande:
    okej, vi är ganska många fladdermöss då ehehehe. nästan så man kan flyga med dem. HAHA nee skojar
  • Beckah82
    Anonym (ledsen) skrev 2006-05-17 13:11:53 följande:
    åå jag blir så avis och ledsen när jag läser alla ni som kan vara stolta över era fladdermöss!! =( Jag önskar jag kunde! Jag har inga problem med att visa mig för killar .. i liggande läge, men jag står absolut inte framför någon!!Mitt största problem är däremot mina väninnor, skämms jätte mkt o skulle aldrig visa mig helnaken för dem, kan tom skämmas i bikini eftersom att det kan synas igenom.. mkt beroende på att jag hört dem snacka om "fladdermöss" och garvat.. Observera att detta alltså är kvinnor i 30års åldern!Jag funderar allvarligt på en operation!
    Usch...stackars dig. Men jag tror INTE att alla dina väninnor har alternativ 3 här i omröstningen heller. Skämta om något kan man ändå. jag skämtar ganska mycket om fladdermusar och bullfittor (smulor i sängen haha) och så vidare men jag är STOLT och NÖJD iallafall.

Hur kan en snippa vara ful? Den är ju din, en del av dig som föder barn och skänker njutning. Nej, var STOLT över din vackra snippa, fladdrig eller ej
  • Beckah82
    Anonym (snövit) skrev 2006-05-18 10:08:53 följande:
    Inte så ovanligt med hängande då som jag trodde
    Nä precis! visst är det toppen att kunna kolla även sådana frågor hihi
  • Beckah82
    Samantha skrev 2006-05-18 10:17:37 följande:
    Ursäkta, nu verkar jag korkad, men fladdermus, vad innebär det? Jag har alternartiv 3 iaf! Om man nu skulle tillägga det!
    Anonym skrev 2006-05-18 15:15:09 följande:
    Här är en "flusmus" eller vad det nu hette när man är lite mittimellan. Jag har oxå skämts oerhört för min men har börjat fatta att det är hur normalt som hälst att ha så.Í vanligt fall så hänger de int såå mycket utanför men när jag har ägglossning (måste vara då) så är de jätte stora. Finns det fler som har så, de svullnar på nåt sätt...känns oskönt när ja går o så när det är så tjockt mellan bena
    Vad är en fladdermus:

De inre läpparna fladdrar i vinden när de släpps fria från trosor, man kan applodera med dem.

Skämt å sido. Nej men det är alternativ 1 alltså helt enkelt en snippa där de inre blygdläpparna (allstå de skrynkliga russinlapparna) hänger utanför de yttre blygdläpparna (de släta, håriga). De kan hänga en pyttebit utanför eller några centimeter till och med.

GIVETVIS hänger de ju inte och fladdrar på riktigt de är ganska ihopskrynklade, men om man drar ut dem så blir det två fladderlappar hahaha
  • Beckah82
    Ville bara puffa för att visa slutgiltiga resultatet...vanligare än man kunde tro blev svaret
    Beckah -82, mamma till ♥ Victor ♥ -98 hemsida: busig.sida.nu
Svar på tråden Hur ser din snippa ut?