• PLank

Hudlotion för torr hud?

Jag har såååååå torra ben, och inget verkar hjälpa Någon här som kan tipsa om den bästa hudlotionen?

• Svar på tråden Hudlotion för torr hud?
  • Dino78

Det som jag gillar bäst är Miniderm. Receptfritt på apoteket. Fungerade direkt för mig!

• Dino78

Fast det är iofs ingen hudlotion...sorry...Men det tar bort torr hud iaf

• FaithHeavenly

Fenuril från apoteket! Det blir du defenitivt bra av!

Jag var ledsen att jag inte hade några skor tills jag mötte en man utan fötter.
  • FaithHeavenly

Eller Karbasal...

• Pyretsmamma

Jag använder Natusan baby oil gel efter duschen. Man smörjer in sig innan man torkar sig. Helt underbar och luktar jättegott också!!!

• Lilla Linnéa

Jag har också torra ben och Miniderm hjälper!

• FaithHeavenly

Ja, miniderm är ju jättebra! Synd bara att tuben är så liten....

• TheBlueRose

Kör en peeling av hela kroppen. Sedan tar du "Vaselin Intensiv Care". Detta kör du varje dag i 1v tid..Nu inte peelingen utan att smörja in dig..Om det är möjligt så undvik att duscha varje dag den här veckan,,,varannan blir bra..

(Den där serien som det finns kräm för naglar"den rosa flaskan" den gröna är Aloevera har jag för mig, Vita är tutan parfym"som jag använder",,,,,,flaskorna är som platta i formen)..

Vet min beskrivning är inte den bästa ..

• liin

Jag har använt Fenuril från Apoteket i många år men i vintras provade jag Body Shops Bodybutter, och jag ångrar så att jag aldrig testat innan. Helt underbar! Från att behövt smörja benen varje dag räcker det nu med några ggr i veckan.

• luull

jag tar ett par droppar oliv olja i badkaret för att inte torka ut ( duschar på moronen och olivoljebad på kvällen om det behövs, går lika bra å smörja in sig utan bad med oliv olja innan man går å lägger sig.

Svar på tråden Hudlotion för torr hud?