Brun utan sol...grejer.
Nyfiken!!!
Om man tänker på lotions...Dove...finns det fler? Bra sprayer?
Är de bra att ha i ansiktet? Hur länge sitter det?
Om ni inte får hjälp...hur fixar ni ryggen då?
Nyfiken!!!
Om man tänker på lotions...Dove...finns det fler? Bra sprayer?
Är de bra att ha i ansiktet? Hur länge sitter det?
Om ni inte får hjälp...hur fixar ni ryggen då?
Jag har inte testat Doves, en kompis tyckte den luktade konstigt så hoppar nog över den. Jag har tyvärr dyra vanor när det gäller Brun utan sol och gillar Clarins produkter, smörjer gärna in mig med annan hudkräm innan för att undvika fläckar. Jag tyckera att färgen håller i sig några dagar och smörjer två-tre gånger i veckan om jag vill hålla lite färg.
Jag har även solskydd med brun-utan-sol som jag gillar skarpt, även den Clarin.
Ok!
Du får hjälp med ryggen..?
Köp INTE dove! det är den värsta skit jag nånsin prövat. Trots att man noggrant smorde in sig blev resultatet fläckigt. Visa fläckar ser nästan diarré- bruna ut :/
Memory
Trist...
Jag använder Dove, tycker den är jätte bra och den luktar jätte gott enligt mej, jag har den lite mörkare nyansen.
Jag brukar be min man hjälpa mej att smörja in mej på ryggen.
Dove bygger ju upp en snygg färg succesivt, så jag smörjer in mej ungefär var 3:je dag och min färg är jätte fin. tycker inte den ger direkt några fläckar, och jag använder den i ansiktet oxå.
Memory : Kan inte hålla med dej, det beror nog på huden då, på mej är den super!!
Jag har en torr-spray (L´Oréal Sublime Bronze) till kroppen, tycker att det har blivit jättebra! Men iom att den är torr föll lite ner på fötterna andra gången så de blev fläckiga, lite klantigt. Vill ha en liknande till ansiktet.
Ja, jag får hjälp med ryggen
Tackar för alla svar!
Willowtree
Hur är den att spraya själv på ryggen...går det? Hur länge sitter det? Kostar?
ICT:
jag prövade inte ryggen faktiskt, utan gjorde armar, urringning och benen. Man ska hålla den ca 30 cm från kroppen, den ska inte kännas fuktig. Färgen försvann gradvis, men i 5 dagar tyckte jag allt att den har suttit. Jag köpte på Kicks då de hade erbjudande då den var ny, köpte den då för 99:-, tror att den kostar 145:- annars.