Brun utan sol...grejer.
Nyfiken!!!
Om man tänker på lotions...Dove...finns det fler? Bra sprayer?
Är de bra att ha i ansiktet? Hur länge sitter det?
Om ni inte får hjälp...hur fixar ni ryggen då?
Nyfiken!!!
Om man tänker på lotions...Dove...finns det fler? Bra sprayer?
Är de bra att ha i ansiktet? Hur länge sitter det?
Om ni inte får hjälp...hur fixar ni ryggen då?
Någon som vet om det finns spray för ansiktet? Såg en "Mist-spray" men vet inte om den funkar för ansiktet.
Blir det helt konstigt med brun utan sol, om man har jättetorr hud? Smörjer in mig men det hjälper inte.
Peelar du innan då?
Om man peelar men ändå har jättetorr hud, fungerar det då?
Jag vet inte hur torr du är, men du kanske ska satsa på någon kräm som är återfuktande oxå?
Jag har jättetor hud, peelar faktiskt inte så ofta eftersom jag tycker min hud blir ännu torrare av det. Däremot smörjer jag med fet kräm innan jag använder bus och snålar inte med krämen, just nu är det CCS kroppskräm som är favoriten.
Spray tanning är superbra, man blir inte "orange" av dem. Lätt att få jämnt också.
Jag har en gel från Loréal som heter Sublime Bronze. Den är jättebra. Lätt att smörja ut, går in snabbt i hudet , lämnar inga skarvar om man råkat få lite mindre gel på något ställe och ger en naturlig och fin brun färg. Så den rekommenderar jag.
Tycker att det verkar svårt att spraya utan att det hamnar i hela badrummet, så jag föredrar nog sånt man smörjer in.
Jag smörjde in mig en gång med Doves nya för första gången i morse, men eftersom jag är desperat och jag inte märker skillnad ännu så undrar jag om jag kan göra det en gång till nu ikväll?
Hur ofta kan man använda det?
Sprayen hamnar i hela badrummet, jag brukar göra det utomhus. Dove kan man använda dagligen.
Köpte en billig variant efter att ha provat de flesta andra, det var nivea och var brun utan sol och firming, kostade bara typ 50:- på H&M. Den var jättebra och ska användas nästan varje dag, ett plus i kanten för doften!
Jag spraytannar mig.. Har TANCAN (den som används av big brother deltagare) Den e både till ansikte o kroppen...
Blir super jämn färg..
De enda man ska tänka på är att stå på en våt handduk. Första gången ja gjorde de glömde ja de. Mina fötter var nästan helt svarta undertill =) Sen såg de ut som man blev fläckigt brun när man spraya sig. Men de e bara bronzer som tvättas bort sen.. Den visar bara vart man sprayat, så de gör inget om den blir ojämn för resultatet blir jämnt ändå.
www.tancan.se
Hej köpte Doves kräm för ca 1 månad sen, är reklam freak...den hjälper verkligen..
Nu har jag märkt resultat (redan!) av Doves light tan. Är jättenöjd!
Men jag är lite orolig för att det kanske blir orange eller så, nån som har fått ful färg av den?