Brun utan sol...grejer.
Nyfiken!!!
Om man tänker på lotions...Dove...finns det fler? Bra sprayer?
Är de bra att ha i ansiktet? Hur länge sitter det?
Om ni inte får hjälp...hur fixar ni ryggen då?
Nyfiken!!!
Om man tänker på lotions...Dove...finns det fler? Bra sprayer?
Är de bra att ha i ansiktet? Hur länge sitter det?
Om ni inte får hjälp...hur fixar ni ryggen då?
Då är det mej det är fel på då:) Använder också den mörkare då jag är ganska brun normalt. Trodde man skulle bli brun successivt eftersom det står det OCH att man sak använda den varje dag. Efter två gånger blev jag brun, eller ja mestadels fläckig.. Måste gå i långärmat för att inte visa hur illa det ser ut.
Blää! Jag blev också diarré-brunfläckig av Dove. Nu blev jag däremot sugen på Clarins...
jag är en liten blekfis som provat alla möjliga märken och metider för att bli brun inte gul ocg randig. nu har jag det bästa jag provat och det är lancomes flash bronzer face gel en ofärgad gel som torkar in på 5 sekunder så man får vara snabb men är man inte för snål med gelen så blir det kanon. blir heller inte så överdrivet mycket färg utan helt perfa! sen till kroppen har jag loreal sublime bronze (den genomskinliga tuben)med smoothing effekt. oxå en gel som är väldigt lätt att få jämn över hela kroppen. mina bästa tips!!!! kramar c
Jag gör som Willowtree och kör med L'Oréal, fast gelvarianten, funkar jättebra! Lätt att smörja ut jämnt. Det står "face and body", fast jag har bara använt den på benen.
Åh, jag ville ju prova Loreals nya spray, men jag hittade inte den nånstans så jag köpte Doves så får vi se hur det blir! Har inte provat den ännu.
Har faktiskt aldrig nånsin vågat mig på brun utan sol, men iom att jag smörjer in mig med vanlig hudkräm varje dag så tänkte jag att jag lika gärna kan använda bus.
Jag köpte en skrubb så jag kan försöka få bort döda hudceller från kroppen först, och bör man alltså smörja in sig med vanlig hudkräm innan man tar bus för att det ska bli jämnast?
jag har doves den mörkare nyansen.. å påmig blir de skit snyggt! jätte fin brun färg,inte orange å inte fläckigt..
Jag kan rekommendera en Clarins "365 days" eller vad den heter som man alltså kan smörja in ansiktet med varje dag. Den är otroligt bra! Den kostar ca 400:- men den är som tur är jättedryg.
jag anvander Loréal's spray och den ar jattebra tycker jag!! Saaa skont o slippa att smorja o kladda... Med sprayen ar det nastan omojligt o klanta sig... Men som Willowtree skrev sa bor man akta fotterna, eftersom 'allt' faller ner pa dom...
Skulle vilja ha samma system for ansiktet...
Provade Doves ljusa variant igår...Blev jättebra
Älskarlivet-> Har du redan märkt reslutat efter bara en gång? Jag provade den ljusa för första gången tidigare idag, men vet inte riktigt om jag märker nån skillnad. Tänkte att det kanske tar ett par gånger först.