Inlägg från: adrenalin |Visa alla inlägg
  • adrenalin

Visa snippan?

Hm det beror på hur jag själv kände. Skulle ja känna mig olustig inför att dra ner å visa skulle jag inte göra det och säga som det var - att jag inte ville helt enkelt.
    Du får kanske rita en bild? Det tror jag att jag kommer göra... :) rita lite nakna människor, det är nog alla tiders det!

• adrenalin

här springer vi omkring nakna lite hur som helst sambon å jag, bara grannarna inte ser vi kommer nog inte ändra oss. Däremot kommer det ju ändå vara privata kroppsdelar å vi kommer nog inte springa runt nakna när hon är lite äldre.. det är så långt fram så det har jag inte ens funderat på än

• adrenalin

sexualundervisningsböcker tror jag inte är en så bra idé EGENTLIGEN. skulle inte visa sånt i undervisningssyfte för mitt lilla barn i alla fall... Underliven är ofta så utfläkta och så då.
    Skulle hellre rita, spela roll om det inte blir så detaljrikt.

Hm.. och jag fråga min sambo vad han skulle göra om Fia frågade om hon fick se hans snopp, och han sa att han skulle visa. Men hon skulle absolut inte få ta i den

• adrenalin

ja å hon har ju en egen snippa att titta på om inte annat annat vore ju om hon var en pojke!

Svar på tråden Visa snippan?