Inlägg från: Maijlo |Visa alla inlägg
  • Maijlo

Eurovision Song Contest-tråden!!

Jag tror aldrig att en dörr någonsin tidigare har gått sönder bara för att någon har knackat... Det blir nog en kul kväll! Carola hes dessutom! Vad som helst kan hända. Kanske floppar hela tillställningen och typ Litauen vinner... Fast då blir några här i tråden helnöjda i a f.

• Maijlo

Jag ser det framför mig; en stupfull Silvia Night stormar scenen mitt i Carolas bidrag och skriker på något som liknar h*r* och stjäl en av hennes guldflaggor innan hon rymmer med Rysslands gullgosse och den manliga programledaren.

• Maijlo

Eventuellt från den grönhåriga polacken också vara med på ett hörn.

• Maijlo

Jag tycker att det var ganska spännande med kvalet, liksom dubbelt upp av melodifestivalen ju!

• Maijlo

Hehe, tänk att Finland vann! Jag skrattar ihjäl mig!

• Maijlo

Han ville nog få sina sekunder i rampljuset helt enkelt.

Jag tycker att det var roligt att Lordi vann. Vad ska hända nästa år? Dansande enhörningar? Sjunga under vattnet i en bubbla av luft? Ingenting är omöjligt. Det är kul när något så okonventionellt tar sig så långt. Jag är bara lite besviken på att Bosnien inte blev etta...

Håller helt med om underklädessprattlet! Jösses, vad folk har sviktande omdöme! Vad säger det om länderna de kommer från? Året slogan blir kanske: "Hellre monsterful och hårbetäckt, än höftrullig och nästannäck".

• Maijlo

Det har varit en sensation ifall hon hade gjort det!

• Maijlo

Jag kanske kommer åka till Rovaniemi i sommar.

Norges bidrag var fint. Jag kanske är den enda som tyckte om Tyskland?

• Maijlo

Eurovision Show Contest var ett skitbra namn!

• Maijlo

Gissa vilket lands låt jag har haft i skallen i ett par dagar?
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *

*
    *
    *
    *
    ...............................................Frankrike!!

• Maijlo

Frankrike - "Il était temps"

Jag lyssnar på den just nu! Helt knasigt att just den fastnade. Jag som inte ens gav den så höga poäng, en sexa tror jag.

• Maijlo

Shoegal: det hade min man också förut!

• Maijlo

Bara genom vår diskussion här så bevisas det ju att intresset hänger kvar för Eurovision song contest även nu när det är över.

• Maijlo

Jag tyckte rätt bidrag vann ändå, även om låten inte var toppen.

Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!