Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Eurovision Song Contest-tråden!!

Thaleia:
    Vi är samma musiksmak som Norge, men vi ger inte jämt dom 12:an. Och jag vet att Norge spelar massor med svensk musik, men dom ger inte alltid oss 12:an.

Jag tror att Grekland - Cypern grejen.. är just att det bor mycket greker i Cypern och tvärtom .. eller något. För vem minns NÄR dom inte gav varandra 12:orna..?

(förutom igår, Grekland kunde inte ge sin 12.a till Cypern - dom var inte med)

• xxmeyaxx

Jag hade gärna velat höra Norge sjunga på engelska.

• xxmeyaxx

Dålig förlorare så det smäller om det. Hon var helt övertygad om att hon skulle vinna, det såg man. Bildbevis finns ju på att hon skippade efterfesten och Lordi. Jag tror på Aftonbladet denna gång.

• xxmeyaxx

Man har ju sett hur hon har varit i TV-rutan. Jag tror hon är så insyltad i sin egen värld.

• xxmeyaxx

Lordi var chockade över segern.
    - Tänk att ett band som vi kan vinna Eurovision. Det här är en konstig upplevelse. Det här känns inte som en mardröm direkt, säger Mr Lordi.
    Han var den ende av de fem i bandet som faktiskt kunde prata.
    Maskerna hindrade de andra.
    - Vi ser coolast ut av alla band i världen och maskerna är våra arbetskläder. Tar vi av dom är vi inte Lordi längre och vad som döljer sig bakom är inte intressant, säger Mr Lordi.
    Lordi hade också en speciell hälsning till Carola.
    - Carola var toppen och trevlig. Hon är den enda som förstått oss - att vi inte är satanister. Det här är underhållning, säger Mr Lordi.

källa: www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,829031,00.html

• xxmeyaxx

Kanelflickan:

4. Det blåser alltid på Carola, vart hon än går.
    5. Norska sångerskan Christine är en alv.
    6. LT United ÄR vinnarna av ESC.

• xxmeyaxx

8. Zibel från Turkiet är en riktigt SyyyyyypeeeRRRstaaaaaRR!!

• xxmeyaxx

Det gör hon säkert, Jennie!
    Det är lika stor chans att hon gör det som att Kroatiens Severinas läppar är äkta.. eller som att Frankrikes Virginie alltid har en snubbe som spelar Cello brevid henne. Även på snabbköpet.

Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!