• Sabri

besviken på Bugaboo

Liten Mamma: Jag har haft samma problem med lutningen fast med min Cameleon. Om jag förstår dig rätt och det lutar åt huvudändan till (har en bild på min vagn i galleriet.) Var precis lika sur som du då det snygga med vagnen vart som bortblåst. JAg fick kontakt med Natali på Bugaboo som- kom hem till mig (!!) och bytte både chassi och ram. Det blev bättre men inte 100%, men jag har konstaterat att så som vagnen är konstruerad- att den ska vara rörlig i ramen för att barnet ska få lite extra rörelse, så kan de ju omöjligtvis hålla sig i stabil i horisontellt läge...eller hur? Synd på en i mitt tycke annars suverän vagn.

• Sabri

Mamma 2001: ja...nåt så överj*****! Men efter ett byte av ram (Barnbutiken) och ett till av både ram och chassi (hemma hos service av BB) så lutar den bara lite. Ska tilläggas att när jag uppmärksammade detta på min vagn så började jag spana på andra vagnar och noterade att de flesta tenderar att slutta lite ned mot huvudet. SOm jag sa tidigare så kan man ju knappast påverka tyngdlagen och ramen är ju faktiskt rörlig. Hursom så är jag glad att jag har en BB- tror inte att jag fått samma service av ngn annan barnvagnstillverkare!!

Svar på tråden besviken på Bugaboo