• cillae

Kata beach,Phuket

Vi var där nu i april med våran 15 mån son, visst var det bra men jag tycker det var för mycket trafik och allmänt "yschigt" Vi var även på Koh Lanta i 11 dar och det kan jag verkligen rekomendera, perfekt för barn familjer. Sen var vi på Railley 11 dar, det var också bra, ingen trafik men å andra sidan inga riktiga vägar så det fanns just ingenstans att gå... Men ville man shoppa och så så kan man longtail båt in till Ao nang, 10 min.

• cillae

Vi hade med välling och gröt. Men annars så åt han vanlig mat, han var 14 mån. Han åt tex Fried Rice m vegetables, pannkaka (finns överallt, naturell el med tex ananas el banan) Sapagetti Carbonara el Bolognese, Toast m ost.

• cillae

Va hade med vattenkokare, sen ryllde vi upp vårab 330 ml välli´gflaska med hett vatten inna vi skulle iväg på nåt, då räckte det vattnet både till gröt ocg välling. Ett annat tips om ni inte vill ta med mat: Som Susanne1981 skrev så måste dom få äta tidigare, men då brukade vi gå till hotell restaurangen och beställa nåt som vi tog med till Bungen och åt där. Ett till bra tips är Ris med bolognese, det är lättare att äta än spagettin.

Svar på tråden Kata beach,Phuket