• FancyFace

Hur ofta klipper ni er ?

Hej

Jag skulle vilja veta hur lång tid är det normalt att vänta med klippningen.
    Sist jag klippte mig var vis jul eller nyår har jag för mig men sen vill jag ju behålla min längd
    Nåt tips på vad man kan göra med håret.
    Har axellångt typ

• Svar på tråden Hur ofta klipper ni er ?
  • Nyfiken gul

*viskar tyst.....*

Har hår till midjan och jag har inte klippt mig ordentligt på typ 2 år...

Klipper luggen själv då den är etappklippt...

Kör hårinpackning 4 ggr i veckan, stylar aldrig håret mer än luggen som får en touch av spray, sover alltid med håret flätat...

Topparna ser helt okej ut trots att det är längesedan jag klippte de..

Ska klippa mig ordentligt när jag ska gifta mig och har bestämt mig för att låta håret se ut som det gör fram tills dess...

• silverpinglan

Var 8:e vecka klipper jag topparna själv i badrummet *budgetflickan*

• FancyFace

Har ni nån tips på vad man ska jag göra med håret?
    Ska jag vänta med att klippa mig tills jag har längre hår eller ska jag klippa mig snart ?

Ska jag bara färga håret ?
    Klippa upp det ?
    Vad säger ni ?

• firhilwen

Normalt sett brukar man väl fixa till topparna var sjätte vecka om man i övrigt är nöjd, men det är ju liksom inte billigt att besöka frissan så ofta!
    Själv var jag sist iväg i december, och skulle VERKLIGEN behöva gå dit igen men glömmer hela tiden att boka en tid!

Vill du behålla längden men fräscha till frisyren räcker det väl med att toppa håret? Färga är ju okay om man vill förändra sig lite, men jag skulle nog rekommendera att du i a f toppar det då också.

Har lyckats få halvlångt hår och försöker febrilt att få det att bli jämnlångt runt om eftersom jag vill sätta upp håret framöver, men p g a graviditet så är det lite si och så just nu! Ramlar liksom bara av!!!

Men med lite tur så ska det väl ordna sig framöver ändå!

• bits

du kan val toppa lite grann och ha i en vardande glanstoning?

Svar på tråden Hur ofta klipper ni er ?