Bröllopsinbjudan
Vi har börjat planera bröllop och funderar på hur vi ska skriva inbjudan, och hur den ska se ut...tänkte höra om någon har nån bra bild på sina inbjudningskort eller nått tips på någon bra sida man kan kika på...
Vi har börjat planera bröllop och funderar på hur vi ska skriva inbjudan, och hur den ska se ut...tänkte höra om någon har nån bra bild på sina inbjudningskort eller nått tips på någon bra sida man kan kika på...
japp...där har jag kikat! =O)
Tyvärr finns ingen hobbybutik här i Övik där jag bor, men tänkte ta en tur till Umeå och kika där...
Hannnnah: jo...är lite planer...hoppas du inte berättar för nån! hemlis! =O)
Hannnnah: Sidan du länkade till verkar inte fungera... =O(
hannnnah: sökte på pira, hittade sidan "spira-kortdesign" tryckte på dne men jag får bara upp ett grå-grönt fönster med en vit ruta i, sen händer inget mera
funkar inte på våran dator verkar det som...=O(
tack! de verkar funka bättre! =O)
Hannah: Har du nån bild på ditt inbjudningskort? nyfiken! =O)
om jag klickar på den länken får jag ju upp alla...
de lät fint! men jag tror nog att det blir min sambos kusin som får göra korten...hon är JÄTTE duktig! Ser ut nästan som köpta! dessutom tänkte vi ha samma stil på inbjudningskort, vigselprogram och häftet för kvällen...
januari lutar det åt...så det är lääänge kvar! men känns endå bra att komma igång med planering i tid!
oj...nära för er nu då! Spännande! Hoppas du får en liten bäbis i bröllopspressent!
en kompis till mej, hon "blev till" på bröllopsnatten! =O) Tänk vilket kärleks-barn!
Kanske blir det ett kärleksbarn för er också! Får bara hoppas att inte äl blir förskjuten då pga stress eller att du är lite spänd inför den stora dagen!
Jaa, håller tummarna för dej att det fäster riktigt ordentligt denna månad! Hoppas räkan har riktiga huggtänder och biter sig fast! =O)
Duckan74: Bröllop utan barn är då inte att tänka på då jag har 7 syskonbarn och det skulle inte funka att inte låta dom komma...svårt att hitta barnvakt åt alla dom! Dessutom vill jag gärna ha med hela familjen, MED barn! =O)
Ingen fler som har bilder att visa eller tips på bra sidor?
En bild på oss känns inte så kul, våra bästa kompisar som gifte sig förra sommaren hade det...men idén är bra!
gemelli: Jättefint kort! vad har ni använt för teckensnitt? eller är det handskrivet?
vi ska också göra själv! jag är en riktig pyssel-tant! ev anlitar vi min sambos kusin till hjälp. hon är expert på att göra kort! superfina! Ser nästan köpta ut!