Bröllopsinbjudan
Vi har börjat planera bröllop och funderar på hur vi ska skriva inbjudan, och hur den ska se ut...tänkte höra om någon har nån bra bild på sina inbjudningskort eller nått tips på någon bra sida man kan kika på...
Vi har börjat planera bröllop och funderar på hur vi ska skriva inbjudan, och hur den ska se ut...tänkte höra om någon har nån bra bild på sina inbjudningskort eller nått tips på någon bra sida man kan kika på...
de lät fint! men jag tror nog att det blir min sambos kusin som får göra korten...hon är JÄTTE duktig! Ser ut nästan som köpta! dessutom tänkte vi ha samma stil på inbjudningskort, vigselprogram och häftet för kvällen...
Låter superbra
när gifter ni er??
januari lutar det åt...så det är lääänge kvar! men känns endå bra att komma igång med planering i tid!
hihi ja det är det... det viktigaste att tänka på i början är Boka lokal & kyrkan och ev catering OM det inte ingår i lokalen så att säga
Vi gifter oss om 47 dagar
oj...nära för er nu då! Spännande! Hoppas du får en liten bäbis i bröllopspressent!
en kompis till mej, hon "blev till" på bröllopsnatten! =O) Tänk vilket kärleks-barn!
hihi... vad häärligt
haha räknade ut ÄL för framtiden om tanten kommer punktligt o jag inte blir gravid innan... dä har jag ÄL den natten med
haha vilken tillfällighet
Kanske blir det ett kärleksbarn för er också! Får bara hoppas att inte äl blir förskjuten då pga stress eller att du är lite spänd inför den stora dagen!
haha jag hoppas ju på att det blir innan bröllopet att det redan ligger o gror .... men om det inte gör det hade det ju varit kul
Jaa, håller tummarna för dej att det fäster riktigt ordentligt denna månad! Hoppas räkan har riktiga huggtänder och biter sig fast! =O)
Kan vara bra att nämna i inbjudan om barn är välkomna på festen eller ej så ingen tar något för givet åt nåt håll.