Inlägg från: MagdaA |Visa alla inlägg
  • MagdaA

coop´s hundfoder

Någon som ger sin hund coop´s hundfoder? Våran hund äter det, hon åt det redan när vi köpte henne och har fortsatt, funkar bra på henne, hon mår bra och är fin i pälsen och så... Sista säcken vi köpte upptäckte vi att dom verkar ha gjort om kulorna, såg lite annorlunda ut...dessutom verkar hon inte tycka om dom längre! Hon vill knappt äta...petar ut matresterna och det godaste, sen lämnar hn resten...Nån som märkt detsamma?

• Svar på tråden coop´s hundfoder
  • MagdaA

ska ringa och kolla. Hunden mår toppen! har som sagt ätit samma foder hela tiden och så länge det funkar bra ser jag ingen anledning att byta...

• MagdaA

Sommartider: Vad bytte du till för foder? Vovven har precis ratat dagens middags-mål, trots att vi blandade i lite burk-mat...hmmm...ska försöka ringa coops kundtjänst i morgon!

• MagdaA

Sommartider: Vad kostar Friskis foder? Coops är ju riktigt billigt, 99:- för 15 kg. Jag handlar också på coop för det mesta, är ju praktiskt att kunna handla hundmaten på samma ställe, dessutom läggs ju kostnaden på poängsalldot.

• MagdaA

okej, kanske värt att prova då! men de känns ju lite drygt då vi nästan nyss köpt en hel säck av coops foder! man kan ju inte bara slänga de! kanske går att lura i henne de om man blandar typ 1/4 av coops foder i resten av ett annat foder.

• MagdaA

Sommartider

Tack för tipsen. tror det blir att testa Friskies. man kan ju börja att köpa en liten påse å se om det funkar bättre!

• MagdaA

Mirris: Blir det inte dyrt att ha få fodret levererat direkt till dörren? Men praktiskt förstår jag att det måste vara!

Svar på tråden coop´s hundfoder