• MagdaA

coop´s hundfoder

Någon som ger sin hund coop´s hundfoder? Våran hund äter det, hon åt det redan när vi köpte henne och har fortsatt, funkar bra på henne, hon mår bra och är fin i pälsen och så... Sista säcken vi köpte upptäckte vi att dom verkar ha gjort om kulorna, såg lite annorlunda ut...dessutom verkar hon inte tycka om dom längre! Hon vill knappt äta...petar ut matresterna och det godaste, sen lämnar hn resten...Nån som märkt detsamma?

• Svar på tråden coop´s hundfoder
  • natta83

Ring och kolla med coops kundtjänst om de har ändrat något.
    Själv skulle jag inte ge den hundmaten men om hon har fungerat bra och är frisk och pigg så varför inte.

• MagdaA

ska ringa och kolla. Hunden mår toppen! har som sagt ätit samma foder hela tiden och så länge det funkar bra ser jag ingen anledning att byta...

• natta83

nä precis, ring och kolla du.

• Rastafairy

köp ett foder somä r baserat på animaliskt protein i stället för ett vetebaserat.

bättre för hunden.

Kolla på foder från Lonestar mm.

• Sommartider

hej min hund bajsade jätte ofta när han åt coops hundfoder.avföringen var annars bra.
    jag frågade på coop och det var vist inte helt ovanligt..det är vist en del ämnen som hundens magge inte tar till sig så det åker rätt ut...
    jag bytte foder och min hund skiter bara en två gånger om dagen nu..
    men funkar coop fodret för dig så ring och fråga..
    stackars vovve om de bytt ut foderet då...
    hälst ska man ju hålla sig till samma bas foder....
    det kommer nog bli fler hundar som rynkar på nosen i så fall..

• MagdaA

Sommartider: Vad bytte du till för foder? Vovven har precis ratat dagens middags-mål, trots att vi blandade i lite burk-mat...hmmm...ska försöka ringa coops kundtjänst i morgon!

• Sommartider

Magda84
    efter som jag handlar det mästa maten på coop så frågade jag där vad för foder som kunde vara bra för min hund...Jag köper nu Friskis som finns på coop också..
    priset är ok också....min hund gillar det fodret jätte mycket...fodret finns i stora säckar och i små...det finns olika foder som min valp äter nu Friskies junior...det finns adolt och senior också...
    http://www.friskies.se/hundar.html

• MagdaA

Sommartider: Vad kostar Friskis foder? Coops är ju riktigt billigt, 99:- för 15 kg. Jag handlar också på coop för det mesta, är ju praktiskt att kunna handla hundmaten på samma ställe, dessutom läggs ju kostnaden på poängsalldot.

• Sommartider

oki jag vet inte riktigt men jag tror inte att det var så mycket dyrare..
    Det ingår i ett test jag såg i en tidning för inte så länge sedan...de jämförde de bästa lågpris foderna och Friskies blev bäst i test...

Svar på tråden coop´s hundfoder