coop´s hundfoder
vi ger våran hund coops foder blandat med Doggy. det fungerar jätte bra! han tycker det smakar bra och det blir lite billigare att blanda också!
vi ger våran hund coops foder blandat med Doggy. det fungerar jätte bra! han tycker det smakar bra och det blir lite billigare att blanda också!
eftersom han slutatde att äta Doggy ett tag när han var yngre så då började vi blanda och då tyckte han helt plötsligt att det var jätte gott
för tycker Doggyn är en så pass bra mat så ville inte sluta helt med den. men nu kör vi 50/50
tycker Doggy är tillräcligt bra och han har ätit den sen han var valp så vill inte byta. och att blanda är så pass litet jobb så det kan vi göra. och nu tycker han jätte mycket om maten.
ja men då kan ju inte det vara så dålig mat för våran bajsar max 2ggr om dagen och inte speciellt mycket då och ändå är det stor ras.
konstigt för jag har pratat med våran veterinär var där senast i måndags! och han + flera andra veterinärer vi frågat om att vi ger Doggy till vår hund har inget att klaga på! Våran hund är helt frisk och har väldigt fint hull som veterinären intygade!! men är väl kanske olika från hund till hund också vad som är bäst för dom. ....
jag förstår verkligen inte denna kritik emot DOGGYs mat! mejlade nyss en vetreinär för att fråga ang DOGGY igen och detta fick jag till svar:
Titel : Doggy (Svar från Agrias internetveterinär)
Doggy marknadsför bra foder till hundar. Det finns ingen anledning att
kritisera detta foder.
Om Dina vänner har dålig erfarenhet av Doggys foder kan det bero på att
just
deras hund inte tålt något i fodret. Sådant händer en del hundar med alla
foder märken. Det är många hundar som är överkänsliga mot olika
ingredienser i
foder.
precis som "min" veterinär också svara när jag fråga honom! så jag tycker inte ni ska kritesera DOGGY för mycket men visst alla har ju olika åsikter!!