Inlägg från: längtarefterbarn |Visa alla inlägg
  • längtarefterbarn

coop´s hundfoder

Jag tycker ju INTE att Doggy eller Coop är bra mat för en hund. Men det är enbart min personliga åsikt. Jag vill inte trycka i mina hundar så mkt spannmål. Det finns vääldigt bra foder som inte bara är bukfylla. Problemet med tex Doggy är att hunden skiter nästan mer än den äter, du ger mindre mängd mat varje gång om du köper ett bra foder. Så visst är ett bra foder dyrare per säck, men det räcker längre och hunden mår bättre.
    Men som sagt, min åsikt.

• längtarefterbarn

om jag hade en stor hund som inte bajsar mer än litegrann max 2 ggr per dag och äter doggy skulle jag tro att den var förstoppad, men det är ju bara jag!
    Fråga på en foderaffär nån gång, så får du se vad deras uppfattning om Doggy är!

• längtarefterbarn

Smile Devil
    Klart att Doggy är bättre än Euroshoppers egna, men det är knappt. Men nu var det Doggy jag pratade om, nån som hade gett det sen hunden var valp och inte ville byta för det var bra, men jag håller med om att det är bättre än coops eller euroshoppers.

• längtarefterbarn

Apropå det här med veterinärer och foder så är det endast Hills som gäller för veterinärer har jag märkt, men det har jag inte råd med.
    Min cavalier äter Royal canin och Golden äter Purina Pro Plan

• längtarefterbarn

Japp!
    jag har som sagt hela tiden sagt att dte är min åsikt jag argumenterar och MIN åsikt är fortfarande, baserat på erfarenhet och olika kontakter med veterinärer och annat hundfolk, att Doggy är ett skitfoder.
    du har naturligtvis all rätt i världen att tycka motsatsen!

Svar på tråden coop´s hundfoder