coop´s hundfoder
Ring och kolla med coops kundtjänst om de har ändrat något.
Själv skulle jag inte ge den hundmaten men om hon har fungerat bra och är frisk och pigg så varför inte.
Ring och kolla med coops kundtjänst om de har ändrat något.
Själv skulle jag inte ge den hundmaten men om hon har fungerat bra och är frisk och pigg så varför inte.
nä precis, ring och kolla du.
Så sant, om ni jämför innehållet på fodren så förstår ni varför det är värt att lägga ner några hundra lappar till på hundmaten. Det finns ju en anledning till att maten är billig eller hur..
Sen beror det ju lite på vad man har hunden till eller avd det är för ras. Men om man som jag och många andra tränar sin ahundar och arbetar med dem så är det ju viktigt att hunden får den energi den behöver.
varför blandar ni??
Varför inte köpa en ännu bättre mat som han tycker om så ni slipper blanda dessutom.? (vill inte klaga, är bara nyfiken)
Ja just, man brukar se på mängden på hundens avföring hur mycket fodret egentligen är värt..
De fodren hills och royalcanin de är väl typ samma sak, den uppfattningen har då jag fått...?
Sen tror jag såhär- man kan inte säga specifikt vilket foder som e det bästa, jag har kollat på så mynga olika foder och fler med mig säkert, man vet att man har ett riktigt bra foder när det är- ett foder med alla livsviktiga ingredienser inga onödiga, alla vitaminer och mineraler som en hund behöver och att hunden äter bra av det och är pigg och glad, fin i pälsen , skiter bra. Då tycker jag att man har lyckats med ett bra foder.
Till min hund har jag magnusson meat and biscut just för att min hund inte äter nå bra av andra foder och så är det ett bra foder.
Har prövat så många foder, dock då bara kvalitetsfoder, (skulle själv aldrig exprementera med den billigare sorten)
ja precis det beror ju på vad man använder sin hund till.
Vill man träna oh arbeta med sin hund krävs det nästan ett mer energi givande foder dvs ett foder med bättre kvalite och som då är dyrare. eller hur?