• MissGoodie

Bil sängkläder

Hej hej :) Jag har för mig att jag kan ha frågat det här förut, men hittar inte svaren jag fick...

Min son fyller 4 om en vecka och jag letar påslakan (och kanske örngott?) med BILAR på :)

Nån som har nåt tips om var jag kan hitta det? Antingen på nätet eller i nån butik i Stockholm?

• Svar på tråden Bil sängkläder
  • jeli79

Vet att jusk har med ahlgrens bilar på ... men det blir ju inte samma sak Jobbigt att vakna och jämt vara sugen på godis. Mycket möjligt att de har sängkläder med riktiga bilar oxå... de har ju rätt mycket ändå... Lycka till men inhadlandet!

• Tett82

HAr för mig jag sett påslakan med bilar på i postorder-kataloger, typ ellos och halens. =)

• SHT

jysk brukar ha!!

jag köpte för ett tag sen påslakan med Lego-race-bilar på till min lillebror!

• Barroo

Så¨g att city gross hade idag!

• therre

åh, jag hade nog gärna haft med ahlgrensbilar på *gottegris*

täntke också skriva jysk. har du kollat typ jotex. de brukar ju ha?

• MissGoodie

Jag är också en godisgris ;) Men du har rätt, det är sängkläder med bilder på riktiga bilar/motorcyklar jag är ute efter... Dessvärre hittade jag ingenting :( Men det ska tydligen finnas på Mio, men de lär ju vara svindyra *suck* Och ang. citygross, jag tror att det beror på var man bor, för i mitt blad står det ingenting om det. Man kan ju klicka i olika kommuner (eller stadsdelar, kanske det var...) Men TACK allihop :)

• jessa1

De har sängkläder med bilar i jotex katalogen och sen såg jag att de hade på Hemtex!! Hoppas du hittar vad du söker!!

• MissGoodie

Men...? Jag har för mig att jag kollat båda de två. Men jag måste missat det, ska genast kolla igen :)

• MissGoodie

Iofs, jag har ju bara letat på nätet och på hemtex sida hittar jag ju ingenting överhuvudtaget... Kanske borde gå till en "riktig" butik, hehe...

• Gunilla75

På Bauhaus finns det tyg med Formel 1 tryck (se sidan 3 i mitt bildgalleri... har en kudde med det mönstet). Du kan ju själv sy ett sängset.

• MissGoodie

Weee, de var hur fina som helst juh!!! Och massa fina bilder hade du :) Sett mina bilder? :)

Svar på tråden Bil sängkläder